// شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۵

جیم کری و کیانو ریوز در فیلم The Bad Batch حضور دارند

به نظر می‌رسد که فیلم The Bad Batch بازیگران جذابی را برای فیلم خود انتخاب کرده است. در لیست بازیگران این فیلم، جیم کری و کیانو ریوز دیده می‌شوند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم The Bad Batch داستانی عاشقانه درباره‌ی آدم‌خوار‌ها است که خوشبختانه بازیگران مطرحی مانند جیم کری و کیانو ریوز، دیگو لونا، سوکی واترهاوس و جیسن مومائو در آن دیده می‌شوند. معمولا در فیلم‌هایی با محوریت آدم‌خواری یک بازیگر سرشناس یا چند بازیگر تازه‌وارد و نیمه معروف حضور پیدا می‌کردند. اما به نظر می‌رسد که The Bad Batch برخلاف قواعد، تیم بازیگری خود را بسیار قوی بسته است. جیم کری که سابقه‌ی ایفای نقش در فیلم‌های موفقی هم‌چون The Mask و Dumb & Dumber را در کارنامه‌ی خود دارد. کیانو ریوز هم با در حضور در فیلم‌هایی نظیر Matrix، Constantine و Speed بازیگر بسیار شناخته شده‌ای است. جیسن مومائو نیز سابقه‌ی حضور در فیلم Conan the Barbarian و سریال Game of Thrones را دارد. نه تنها‌ این فیلم از بازیگران سرشناسی بهره می‌برد، بلکه کارگردان خوبی به نام آنا لیلی امیرپور که به خاطر فیلم ترسناک A Girl Walks Home Alone at Night مورد ستایش بسیاری از منتقدان قرار گرفته بود، ساخت این فیلم را بر عهده دارد. کمپانی‌های فیلم‌سازی VICE و آناپورنا پیکچرز قصد دارند تا این فیلم عاشقانه‌ی آدم‌خواری را در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کَن به فروش برسانند. سایت Wrap در توصیف این فیلم می‌گوید:

یک فیلم با داستانی آخر‌الزمانی که در شهر تگزاس روایت می‌شود. در این شهر جامعه‌ای از آدم‌خوار‌ها به نام The Bad Batch زندگی می‌کنند و یک داستان عاشقانه بین فردی به نام میامی من ( جیسن مومائو ) و غذایش (که در واقع یک زن است) تعریف می‌کند.

مگان الیسن به همراه سینا سیاح و دنی گابای از کمپانی VICE این فیلم را تولید می‌کند. اددی مورتی و شین اسمیت از کمپانی VICE در کنار سامی شِر از کمپانی آناپورنا پیکچرز تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند. جدا از این که فیلم، آدم‌خوار محور است، بازیگران و عوامل پشت صحنه نیز باعث شده تا انتظار یک محصول جالب را داشته باشیم. هیچ اشاره‌ی به تاریخ اکران یا هر نکته‌ی دیگری درباره‌ی فیلم نشده است. اما به محض در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر شما را در جریان آن قرار خواهیم داد. نظر شما درباره‌ی این فیلم چیست؟ انتظار حضور جیم کری و کیانو ریوز را در یک فیلم آدم‌خوار محور را داشتید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده