نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

احتمال حضور یک شخصیت اتوبات دیگر در فیلم Bumblebee

طبق خبرهای منتشر شده، به نظر می‌رسد که قرار است عضو دیگری از اتوبات‌ها در فیلم بامبل بی (Bumblebee) حضور داشته باشد.

اگرچه فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) که تابستان امسال اکران شد، نقدهای متوسط و ضعیفی را از منتقدان دریافت و فروش بسیار پایین‌تری را نسبت به چهار قسمت گذشته مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) تجربه کرد، اما کمپانی پارامونت پیکچرز تصمیم دارد که فیلم‌های بیشتری را از این مجموعه تولید و طی سال‌های آینده منتشر کند. فیلم Bumblebee که اولین فیلم فرعی مجموعه Transformers است، در حال حاضر مراحل تولید و فیلمبرداری خود را در ایالت کالیفرنیا پشت سر می‌گذارد. تمرکز این فیلم قرار است روی شخصیت بامبل بی باشد که در این فیلم یک فولکس واگن زرد رنگ خواهد بود.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که قرار است شاهد حضور یک شخصیت شناخته شده دیگر از مجموعه تبدیل شوندگان در فیلم Bumblebee باشیم. پیتر کالن، صداپیشه شخصیت اپتیموس پرایم اخیرا مصاحبه‌ای را با CineMovie انجام داده است. او در این مصاحبه تایید کرد که در فیلم Bumblebee حضور دارد. با این حال، کالن توضیحاتی بیشتری را به اشتراک نگذاشت و تایید نکرد که او به عنوان صداپیشه شخصیت اپتیموس پرایم در این فیلم حضور خواهد داشت یا صداپیشگی یک شخصیت جدید را بر عهده دارد. با این وجود‌، کالن از سال ۱۹۸۰ تا به امروز صداپیشگی شخصیت اپتیموس پرایم را بر عهده داشته است و انتظار می‌رود بار دیگر صداپیشگی این شخصیت را در فیلم Bumblebee بر عهده بگیرد.

Transformers: The Last Knight

هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Bumblebee تایید و اعلام شده است. تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bumblebee بر عهده کریستینا هادسون و لورنزو دی بوناونتورا بوده است. نایت که در حال حاضر ریاست کمپانی انیمیشن سازی لایکا را بر عهده دارد، در ساخت انیمیشن‌های دیگری چون کورالاین (Coraline)،  پارانورمن (Paranorman) و عروسک‌های جعبه‌ای (The Boxtrolls) نیز نقش داشته است.

فیلم Bumblebee قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. علاوه بر این، کمپانی هاسبرو استودیو در حال ساخت یک انیمیشن سینمایی جدید براساس مجموعه Transformers است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده