نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵

فیلمبرداری سریال Snowpiercer آغاز شد

اسکات دریکسون با انتشار تصویری از آغاز فیلمبرداری و تولید قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال برف‌شکن (Snowpiercer) خبر داد.

در سال ۲۰۱۴، فیلم Snowpiercer به کارگردانی بونگ جون-هو، به روی پرده‌های سینما رفت. در این فیلم علمی-تخیلی و اکشن شاهد حضور بازیگرانی چون کریس ایوانز، سونگ کانگ-هو، تیلدا سوئینتن، جیمی بل، اکتاویا اسپنسر، ایون برمنر، گو آ-سانگ، جان هرت، اد هریس، عدنان هاسکوویچ و استیو پارک بودیم. فیلم Snowpiercer که با بودجه‌ای معادل ۴۰ میلیون دلار تولید و منتشر شده بود، توانست حدود ۸۶.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر این، این فیلم با واکنش بسیار مثبت منتقدان نیز روبه‌رو شد و بسیاری از منتقدان این فیلم را تحسین کردند. فیلم Snowpiercer بر اساس رمانی فرانسوی و آخرالزمانی به‌نام Le Transperceneige (برف‌شکن) اثر ژاک لوب، بنجامین لگراند و ژان-مارک روشت ساخته شده است.

در آبان سال ۱۳۹۴، شبکه TNT و استودیو Tomorrow از ساخت سریالی بر اساس فیلم Snowpiercer خبر دادند. ساخت این سریال بر عهده جاش فریدمن، نویسنده فیلم‌هایی چون واکنش زنجیره‌ای (Chain Reaction)، جنگ دنیاها (War of the Worlds)، کوکب سیاه (The Black Dahlia) و سریال Terminator: The Sarah Connor Chronicles (نابودگر: ماجراهای سارا کانر)، خواهد بود. در اردیبهشت امسال، شبکه TNT اعلام کرد که اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) و فیلم Sinister (شوم)، قرار است کارگردانی قسمت آزمایشی سریال Snowpiercer را بر عهده داشته باشد. کار نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی این سریال نیز بر عهده فریدمن بوده است.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید قسمت آزمایشی سریال Snowpiercer رسما آغاز شده است. اسکات دریکسون با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از آغاز فیلمبرداری قسمت آزمایشی این سریال خبر داده است. در این تصویر تنها یک صندلی دیده می‌شود که روی پشتی این صندلی لوگوی سریال Snowpiercer نقش بسته است. دریکسون اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است، اما فصل اول سریال Snowpiercer قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ از شبکه TNT منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Snowpiercer

آنالیس باسو، جنیفر کانلی، آلیسون رایت، لنا هال، دیوید دیگز، نیکی گارسیا، ساشا فروولا، بنجامین هی، هیرو کاناگاوا، کتی مک‌‌گینس، سم اتو، سوزان پارک، رایان رابینز، میکی سامنر، روبرتو اربینا و جاناتان والکر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Snowpiercer حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. با این حال، شبکه TNT تنها قسمت آزمایشی این سریال را سفارش داده است و مشخص نیست که فصل اول این سریال قرار است در چند قسمت تولید و منتشر شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده