نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

فیلمبرداری فصل دوم سریال Jessica Jones به پایان رسید

طبق خبرهای منتشر شده، فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) در شهر نیویورک به پایان رسیده است.

از اردیبهشت امسال، فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Jessica Jones در شهر نیویورک آغاز شد. طی این مدت تصاویر متعددی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم از جمله تصویری که از بازگشت یکی از شخصیت‌های اصلی فصل اول در فصل دوم این سریال خبر می‌داد، منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال رسما به پایان رسیده است. طبق خبری که وب‌سایت MCU_Exchange منتشر کرده، پس از حدود پنج ماه فیلمبرداری، فیلمبرداری فصل دوم سریال Jessica Jones به کار خود پایان داده و فصل دوم این سریال وارد مراحل پس از تولید شده است.

کریستن ریتر، بازیگر نقش جسیکا جونز با انتشار ویدیویی در استوری خود در اینستاگرام این خبر را رسما تایید و اعلام کرده است. علاوه بر این، لی رایان گیبسون، بازیگر جدید سریال Jessica Jones نیز این خبر را با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود تایید کرد. در حال حاضر اطلاعات بسیاری کمی از داستان و اتفاقات فصل دوم این سریال منتشر شده و تنها می‌دانیم که فصل دوم سریال پس از اتفاقات سریال The Defenders (دیفندرز) جریان خواهد داشت. گفته می‌شود که فصل دوم سریال Jessica Jones روی حل معمای گروه مرموز IGH توسط جسیکا جونز تمرکز خواهد داشت.

با وجود اینکه جزئیات زیادی از داستان و اتفاقات فصل دوم سریال Jessica Jones در دسترس نیست، اما ملیسا روزنبرگ، نویسنده و سازنده این سریال تایید کرده است که فصل دوم آن در ۱۳ قسمت تولید و منتشر می‌شود و کارگردانی تمامی ۱۳ قسمت فصل دوم سریال Jessica Jones بر عهده کارگردان‌های زن خواهد بود. کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش تریش واکر، دیوید تننت در نقش کیلگریو، جانت مک تیر در نقشی نامشخص، جی. آر. رامیرز در نقش اسکار، لی گیبسون در نقش اینگرید و اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها توسط کمپانی مارول و شبکه نت‌ فلیکس در فصل دوم سریال Jessica Jones رسما تایید و اعلام شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده