نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

نسخه سریالی فیلم True Lies توسط جیمز کامرون ساخته می‌ شود

جیمز کامرون که فیلم دروغ‌های حقیقی (True Lies) را ساخته و در سال ۱۹۹۴ اکران کرده بود، حال می‌خواهد نسخه سریالی این اثر را به کمک شبکه فاکس بسازد.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر به تازگی مشخص شده که فیلم دروغ‌های حقیقی (True Lies) که در سال ۱۹۹۴ اکران شده بود، قرار است توسط جیمز کامرون، کارگردان مطرح سینما بازسازی شده و به صورت مجموعه تلویزیونی پخش شود. شبکه تلویزیونی فاکس تا به این لحظه تعهد یک قسمت آزمایشی یا پایلوت را به مجموعه بازسازی فیلم True Lies را داده است که در این اثر دو بازیگر محبوب سینما یعنی آرنولد شوارتزنگر و جیمی لی کرتیس به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی توسط مارک گوگنهایم نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال ارو (Arrow) نوشته می‌شود و تولید و تهیه این سریال درام برعهده جوزف مک‌گینتی نیکول خواهد بود. براساس گزارشات، داستان این سریال قصد دارد به صورت مدرن‌تر، داستان یک زن و شوهری را نقل کند که یکی از آن‌ها به هویت همسرش به عنوان یک جاسوس پی می‌برد.

سریال دروغ‌های حقیقی توسط کمپانی تلویزیونی قرن بیستم فاکس به تلویزیون خواهد آمد و همچنین توسط شخصی تهیه کنندگی اجرایی خواهد شد که نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی نسخه سینمایی آن را برعهده داشت؛ جیمز کامرون همانطور که در نسخه سینمایی وظایف مهمی را ایفا کرده بود، حالا قرار است تهیه کنندگی اجرایی این نسخه را هم برعهده داشته باشد. علاوه بر جیمز کامرون، جوزف مک‌گینتی نیکول هم وظیفه تهیه کنندگی اجرایی و هم وظیفه کارگردانی قسمت آزمایشی یا پایلوت این سریال برعهده دارد. همچنین مری وایولا رئیس کمپانی Wonderland Sound and Vision و رئی سانچینی هم از کمپانی لایت استورم اینترتینمنت (که تهیه کنندگی فیلم دروغ‌های حقیقی را هم برعهده داشت) همانند کامرون و نیکول، تهیه کننده اجرایی این مجموعه هستند. 

فیلم True Lies در زمانی که روی پرده سینماها اکران شده بود، توانست درآمدی بالغ بر ۳۷۸.۸ میلیون دلار را در سراسر جهان کسب کند. در این فیلم علاوه بر آرنولد شوارتزنگر و جیمی لی کرتیس، توماس آرنلد، بیل پکستون، چارلتون هستون، تیا کریر و الیزا دوشکو از جمله بازیگرانی بودند که در این اثر حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم True Lies نسخه بازسازی شده‌ای از یک فیلم کمدی فرانسوی به نام La Totale! بود که در سال ۱۹۹۱ اکران شده بود. کرتیس برای ایفای نقش در این اثر سینمایی توانست جایزه بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی را در مراسم جوایز گلدن گلاب از آن خود کند. همچنین او در مراسم جوایز ساترن هم توانست جایزه بهترین بازیگر زن را برای نقشی که در این اثر ایفا کرده بود به دست آورد. جیمز کامرون هم توانست در مراسم جوایز ساترن، جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کند. کامرون همچنین در مراسم جوایز اسکار یکی از چند نامزد در بخش بهترین جلوه‌های تصویری بود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده