نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار تصاویر جدید از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Thor: Ragnarok

کمپانی مارول استودیو اخیرا تصاویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را منتشر کرده است.

روز گذشته، مارول استودیو پوسترهای جدیدی را از شخصیت‌های فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرد. در این هشت پوستر شاهد هشت شخصیت این فیلم که شامل ثور، هالک، اودین، لوکی، والکری، هلا، استاد بزرگ و هایمدال می‌شود، بودیم. حال مارول تصاویر جدیدی را از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرده است. در این تصاویر بازیگرانی چون کریس همسورث، مارک روفالو و تسا تامپسون به‌همراه تایکا وایتیتی، کارگردان این فیلم دیده می‌شوند. در دو تصویر، شاهد صحبت همسورث، بازیگر نقش ثور با روفالو، بازیگر نقش بروس بنر (هالک) هستیم و در دیگر تصاویر همسورث به‌همراه وایتیتی و تامپسون، بازیگر نقش والکری دیده می‌شود. همچنین در یک تصویر نیز وایتیتی و تامپسون حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok

Thor: Ragnarok

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت، جیمی الکساندر در نقش سیف و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در حاشیه پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، مارول دومین تریلر فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرد. اخیرا نیز مدت زمان رسمی این فیلم مورد انتظار پاییز امسال رسما تایید و اعلام شده است. مدت زمان رسمی فیلم Thor: Ragnarok قرار است ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه باشد. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده