نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۰

انتشار پوسترهای جدید از شخصیت های فیلم Thor: Ragnarok

کمپانی مارول استودیو پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را منتشر کرده است.

کمتر از دو ماه دیگر فیلم Thor: Ragnarok به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و مارول استودیو در حال گسترش تبلیغات این فیلم مورد انتظار است. حال این کمپانی پوسترهای جدیدی را از فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرده است. تمرکز این پوسترها روی شخصیت‌های این فیلم است که در آن شاهد حضور هشت شخصیت فیلم هستیم. در این هشت پوستر شخصیت‌هایی چون ثور، هالک، اودین، لوکی، والکری، هلا، استاد بزرگ و هایمدال حضور دارند که با ظاهری جالب نمایش داده شده‌اند و هر شخصیتی با رنگی متفاوت قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این هشت پوستر را مشاهده کنید:

در حاشیه پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، مارول دومین تریلر فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرد. اخیرا نیز مدت زمان رسمی این فیلم مورد انتظار پاییز امسال رسما تایید و اعلام شده است. مدت زمان رسمی فیلم Thor: Ragnarok قرار است ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه باشد. علاوه بر این، مارول استودیو از آغاز پیش‌فروش بلیط‌های فیلم Thor: Ragnarok خبر داده است. طبق خلاصه داستان فیلم Thor: Ragnarok که توسط مارول منتشر شده است:

ثور بدون چکش معروف خود به نام میولنیر، در عالم دیگر در سیاره‌ای حبس شده و او باید هر چه سریع‌تر از این سیاره فرار کند و به آزگارد بازگردد؛ چرا که هلا در نظر دارد راگناروک را فرا بخواند و آزگارد و بخشی از عالم هستی را نابود کند. حال ثور باید با هالک متحد شود و در مسابقات گلادیاتوری شرکت کند تا از این مسابقات جان سالم به در ببرد و فرصتی برای فرار از این سیاره پیدا کند.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت، جیمی الکساندر در نقش سیف و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده