نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

انتشار اولین تصویر از لباس جدید شخصیت مرد مورچه ای در فیلم Ant-Man and the Wasp

اخیرا کمپانی مارول استودیو ویدیویی منتشر کرده که در آن شاهد لباس جدید شخصیت مرد مورچه‌ای در فیلم Ant-Man and the Wasp هستیم.

در سال ۲۰۱۵، فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) به‌روی پرده‌های سینما رفت. در این فیلم، پل راد نقش اسکات لنگ ملقب به مرد مورچه ای را بر عهده داشت. پس از موفقیت این فیلم، ساخت دنباله آن با نام فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) برای اکران در سال ۲۰۱۸ تایید شد. با این وجود سال گذشته، این شخصیت در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) بازگشت و او را در تیم کاپیتان آمریکا مشاهده کردیم. حال او قرار است در نقش یک فراری بزرگ‌تر در دنباله فیلم Ant-Man نمایش داده شود، اما او تنها شخصیتی نیست که قرار است در این فیلم کوچک شود و شخصیت واسپ نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

اخیرا اوانجلین لیلی، بازیگر نقش هوپ ون دین (واسپ)،‌ اولین تصویر رسمی از شخصیت واسپ در فیلم Ant-Man and the Wasp را منتشر کرد. حال اخیرا اولین تصویر از لباس جدید شخصیت مرد مورچه‌ای منتشر شده است. صفحه رسمی فیلم انتقام جویان (Avengers) در فیسبوک اخیرا ویدیویی را برای حمایت از سیل زدگان توفان هاروی در جنوب شرق ایالت تگزاس و دریافت کمک مالی و خیرخواهانه برای سیل زدگان، منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد حضور بازیگران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در کنار بازیگران فیلم Ant-Man and the Wasp هستیم. 

در طول این ویدیو کوتاه، پل راد در کنار اوانجلین لیلی که هر دو لباس مرد مورچه‌ای و واسپ را بر تن دارند، قابل مشاهده هستند. همچنین در این ویدیو شاهد شخصیت گامورا با بازی زویی سالدانا و نبولا با بازی کارن گیلان هستیم. علاوه بر این، پیتون رید، کارگردان فیلم Ant-Man and the Wasp در کنار جو و آنتونی روسو، کارگردانان دو قسمت آینده فیلم Avengers و کوین فایگی، رئیس مارول استودیو قابل مشاهده است. این ویدیو در استودیو پاین وود آتلانتا ضبط شده است که فیلم Avengers 4 و فیلم Ant-Man and the Wasp در این استودیو در حال فیلمبرداری هستند. شما در ادامه می‌توانید تصویر لباس جدید مرد مورچه‌ای را مشاهده کنید:

Ant-Man and the Wasp

با این حال، در این تصویر راد مانند لیلی ماسک شخصیت مرد مورچه‌ای را روی صورت ندارد؛ اما با توجه به تغییرات زیاد لباس جدید این شخصیت، انتظار می‌رود که ماسک مرد مورچه‌ای نیز دچار تغییرات زیادی نسبت به دو حضور قبلی این شخصیت در دنیای سینمایی مارول شده باشد. ماه گذشته، مارول استودیو با انتشار ویدیویی کوتاه، از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp خبر داد. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم Ant-Man خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم نیز بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری بوده است. 

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی (همسر سابق اسکات لنگ) و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی (دختر اسکات لنگ)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده