نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Bumblebee منتشر شد

اخیرا تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم بامبل بی (Bumblebee) منتشر شده که در آن شاهد حضور ماشین‌های قدیمی هستیم.

مایکل بی،‌ کارگردان پنج فیلم مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) ماشین شورلت کامارو را برای شخصیت بامبل‌بی در نظر گرفته بود، اما در فیلم مستقل این شخصیت قرار است از یک ماشین قدیمی و معمولی‌تر استفاده شود. اتفاقات فیلم Bumblebee در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد و بامبل‌بی در این فیلم یک فولکس واگن زرد رنگ است. از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید این فیلم در ایالت کالیفرنیا آغاز شده و کمپانی پارامونت پیکچرز اطلاعاتی از عوامل سازنده فیلم، بازیگران، تاریخ اکران و خلاصه رسمی داستان این فیلم منتشر کرده است. حال اخیرا تصاویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Bumblebee منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این سه تصویر منتشر شده را مشاهده کنید:

Bumblebee Filming

Bumblebee Filming

Bumblebee Filming

در این تصاویر، دو عدد فولکس واگن زرد رنگ دیده می‌شود که قرار است شخصیت بامبل‌بی به این ماشین تبدیل شود. همچنین قرار است شخصیت چارلی این فولکس واگن را در مرکز اوراق ماشین‌های قدیمی پیدا کند و داستان فیلم آغاز شود. همچنین در تصاویر دیگر شاهد انتقال ماشین‌های قدیمی هستیم که با توجه به دوره اتفاقات فیلم، این موضوع کاملا طبیعی است. هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Bumblebee تایید و اعلام شده است. طبق خلاصه داستانی منتشر شده این فیلم توسط کمپانی پارامونت:

در سال ۱۹۸۷ میلادی، بامبل‌بی یک پناهگاه در یک شهر ساحلی کوچک در ایالت کالیفرنیا پیدا می‌کند. چارلی در حالی که اخیرا ۱۸ ساله شده و در تلاش برای یافتن جایگاه خود در این جهان است، بامبل‌بی را ناتوان و بسیار آسیب‌دیده پیدا می‌کند. زمانی که چارلی شروع به تعمیر و احیای بامبل‌بی می‌کند، خیلی زود متوجه می‌شود که او یک فولکس واگن زرد رنگ ساده که در گوشه‌ای رها شده است، نیست.

فیلم Bumblebee قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bumblebee بر عهده کریستینا هادسون و لورنزو دی بوناونتورا بوده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده