نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

آغاز مذاکرات نهایی با پتی جنکینز برای کارگردانی فیلم Wonder Woman 2

پتی جنکینز مذاکرات نهایی خود را با کمپانی برادران وارنر برای کارگردانی فیلم مورد انتظار Wonder Woman 2 آغاز کرده است.

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، کمپانی برادران وارنر ساخت فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت‌انگیز ۲) را رسما تایید و اعلام کرد. تاکنون بازگشت گل گدوت برای بازی در نقش پرنسس دایانا ملقب به زن شگفت‌انگیز رسما تایید و اعلام شده است. با وجود اینکه برادران وارنر از بازگشت پتی جنکینز برای ساخت و کارگردانی دنباله فیلم موفق زن شگفت انگیز (Wonder Woman) خبر داده، اما تاکنون هیچ قرارداد رسمی بین این کمپانی و جنکینز به امضا نرسیده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مذاکرات نهایی برای بستن قرارداد با جنکینز برای کارگردانی فیلم Wonder Woman 2 رسما آغاز شده است.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، جنکینز مذاکرات نهایی خود را با کمپانی برادران وارنر و استودیو دی سی برای کارگردانی دنباله فیلم Wonder Woman آغاز کرده است. از قرارداد او با این کمپانی برای کارگردانی این فیلم به عنوان یک قرارداد تاریخی یاد می‌شود که به نظر می‌رسد که جنکینز قرار است حقوق و دستمزد بسیار بیشتری نسبت به فیلم اول دریافت کند. طبق گفته منابع نزدیک به وارنر، او پس از موفقیت تجاری فیلم اول در گیشه، قرار است دستمزدی مانند یک کارگردان مرد برای کارگردانی فیلم Wonder Woman 2 دریافت کند.

Wonder Woman

به نظر می‌رسد که اختلاف بر سر دستمزد دلیل رسمی نشدن حضور جنکینز در فیلم Wonder Woman 2 تا به امروز بوده است. با این حال، هنوز این خبر رسما تایید یا تکذیب نشده است، اما انتظار می‌رود که به‌زودی کمپانی برادران وارنر بازگشت جنکینز برای کارگردانی این فیلم را رسما تایید و اعلام کند. کمپانی برادران وارنر اخیرا تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Wonder Woman را تایید و اعلام کرده است. نسخه دیجیتالی این فیلم بسیار موفق تابستان امسال، در تاریخ ۲۹ آگوست امسال (۷ شهریور) و نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، نیز در تاریخ ۱۹ سپتامبر امسال (۲۸ شهریور) منتشر خواهد شد.

فیلم Wonder Woman 2 برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده