نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Wonder Woman اعلام شد

کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم زن شگفت انگیز (Wonder Woman) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Wonder Woman را تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت کولیدر منتشر کرده، نسخه دیجیتالی این فیلم بسیار موفق تابستان امسال، در تاریخ ۲۹ آگوست امسال (۷ شهریور) و نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، نیز در تاریخ ۱۹ سپتامبر امسال (۲۸ شهریور) منتشر خواهد شد که نسخه خانگی فیلم Wonder Woman دارای محتویات اضافه نیز خواهد بود. محتویات اضافه این فیلم دارای بخش‌هایی جالب با نام‌های بسیار جالبی نیز است. ماموریت اتا (Etta's Mission) یکی از این بخش‌ها است که در آن نشان می‌دهد که چگونه اتا کندی با بازی لوسی دیویس، شخصیت‌های فیلم را دور هم جمع و برای انجام یک ماموریت مخفی آماده می‌کند.

بخش Crafting the Wonder دیگر بخش محتویات اضافه فیلم Wonder Woman است که در آن، تولیدکنندگان بینندگان را به یک ماجراجویی در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم دعوت می‌کنند تا با نحوه ساخت و شکل‌گیری بزرگ‌ترین جنگجوی دنیای دی‌سی بیشتر آشنا شوند. A Photograph Through Time، تمیسکیرا: جزیره مخفی (Themyscira: The Hidden Island)، نبرد ساحل (Beach Battle)، دایانا در دنیای مدرن (Diana in the Modern World) و زن شگفت انگیز در جنگ (Wonder Woman at War)، از جمله محتویات این بخش است.

Wonder Woman

آشنایی بیشتر با جنگجویان آمازونی در جزیره تمیسکیرا، بررسی و آشنایی با کامیک‌های زن شگفت‌انگیز توسط سازندگان فیلم Wonder Woman و یافتن چگونگی قرار گرفتن این شخصیت در کنار شخصیت‌های محبوبی چون بتمن و سوپرمن، پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم، آشنایی با قدرت‌ها و توانایی‌های زن شگفت‌انگیز، Blooper Reel (ویدیوهایی شامل اشتباهات و خطاهای بازیگران در حین فیلم‌برداری) و صحنه‌های حذف شده که به فیلم اضافه شده‌اند، دیگر بخش‌های محتویات اضافه نسخه خانگی فیلم Wonder Woman است.

فیلم Wonder Woman با بازی گل گدوت، تاکنون بیش از ۷۹۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته استدر حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، کمپانی برادران وارنر ساخت فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت‌انگیز ۲) را رسما تایید و اعلام کرد. تاکنون بازگشت گل گدوت برای بازی در نقش پرنسس دایانا ملقب به زن شگفت‌انگیز و پتی جنکینز برای کارگردانی دنباله فیلم Wonder Woman تایید و اعلام شده است.

فیلم Wonder Woman 2 برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده