نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

در فصل دوم سریال Legion شاهد لباس ها و مکان های دنیای کامیک آن خواهیم بود

دن استیونز در مصاحبه جدید خود گفت که در فصل دوم سریال Legion شاهد ارتباط بیشتری با دنیای کامیک X-Men خواهیم بود.

سریال لژیون (Legion) یکی از موفق‌ترین سریال‌های جدیدی بود که اوایل سال جاری میلادی از شبکه FX به‌روی آنتن رفت. موفقیت این سریال باعث شد که مارول و شبکه FX آن را برای فصل دوم تمدید کنند تا شاهد ادامه ماجراجویی دیوید هالر با بازی دن استیونز، در سال آینده میلادی باشیم. نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo (فارگو)، کار ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال Legion را بر عهده دارد و برای ساخت و تولید فصل دوم این سریال نیز بازخواهد گشت. فصل دوم سریال Legion در ۱۰ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد. 

ماه گذشته، در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، مارول و شبکه FX از اضافه شدن سعید تغماوی به جمع بازیگران فصل دوم سریال Legion خبر دادند. او قرار است نقش شرور و منفی اماهل فاروق را که بیشتر با نام شدو کینگ شناخته می‌شود، در فصل دوم این سریال بازی کند. با وجود اینکه برایان سینگر پیش از این گفته بود که سریال Legion بخشی از دنیای سینمایی مردان ایکس (X-Men) است، اما لورن شولر دانر، تهیه‌کننده این سریال، در مصاحبه دیگری گفت که امکان کراس آور بین دنیای سریال و دنیای فیلم X-Men وجود ندارد.

legion

با این حال، این موضوع به معنای آن نیست که در سریال Legion شاهد حضور میوتنت‌های مهم دیگری نخواهیم بود. در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، دن استیونز مصاحبه‌ای را با وب‌سایت کامیک‌بوک انجام داد. او در این مصاحبه اشاره کرد که در فصل دوم، سریال Legion بیشتر به دنیای کامیک X-Men نزدیک‌تر خواهد شد و همچنین در مورد انتظاری که می‌توان از فصل دوم این سریال داشت، صحبت کرد. استیونز گفت:

لباس‌های بسیار جالبی وجود دارد که ما هنوز آن‌ها را در سریال ندیده‌ایم و همچنین مدل موهای بسیار جالبی نیز هست که در حال کار روی آن هستیم. تعدادی مکان نیز وجود دارد؛ مثل محل تبت در دنیای کامیک که چیزهای بسیار جالبی در آن هست که من نمی‌توانم آن را نادیده بگیرم و آن را دوست نداشته باشم.

legion

در فصل اول سریال Legion، آبری پلازا نقش شخصیتی به نام لنی باسکر را بر عهده داشت. او دوست دیوید هالر در بیمارستان روانی بود که در ادامه متوجه شدیم شدو کینگ با نقاب لنی در حال نفوذ به مغز و ذهن دیوید است. شدو کینگ شخصیت شرور و منفی اصلی این سریال است. استیونز در ادامه در مورد شدو کینگ توضیح داد که در فصل دوم سریال Legion قرار است به گذشته این شخصیت و منشا آن پرداخته شود. استیونز گفت:

خانواده فاروق در فصل دوم حضور دارند و آن‌ها را به‌روی صفحه تلویزیون خواهیم آورد. بیاییم ببینیم که این خانواده از کجا آمده‌اند.

علاوه بر سعید تغماوی و آبر پلازا، جامین کلمنت نیز نقش فاروق (شدو کینگ) را در فصل دوم سریال Legion بر عهده خواهد داشت. 


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده