نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

سریال Legion برای فصل دوم تمدید شد

کمپانی مارول و شبکه FX سریال موفق و ابرقهرمانی لژیون (Legion) را رسما برای فصل دوم تمدید کردند.

پخش سریال Legion از ماه گذشته از شبکه FX آغاز شد. این سریال داستان دیوید هالر ملقب به لژیون را روایت می‌کند که به دنبال واقیعت درون خود است. این سریال علاوه بر جلب نظر منتقدین با استقبال بینندگان نیز روبرو شده است. حال شبکه FX و کمپانی مارول سریال Legion را رسما برای فصل دوم تمدید کرده‌اند. طبق گفته مارول، پخش فصل دوم این سریال از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز خواهد شد. اریک شریر و نیک گراد، رئیس و معاون رئیس برنامه‌ریزی سریال‌های اصلی شبکه FX، در بیانیه‌ای مشترک این خبر را تایید کردند. همچنین شبکه FX تایید کرد که نوآ هاولی در فصل دوم سریال Legion باز خواهد گشت. شریر در این رابطه گفت: 

فصل اول سریال Legion یک دست آورد خیره کننده بود و موفقیت این سریال، بیش از هر سریال جدید دیگری بوده است. Legion یک سریال کاملا ارجینال در سبک ابرقهرمانی است. ما بسیار از نوآ هاولی سپاسگزار هستیم که این ریسک را قبول کرد و توانست با خلاقیت خود، انتظارات را برآورده کند. این یک امتیاز است که دوباره با نوآ، بازیگران خارق العاده سریال و شرکای ما در بخش تلویزیونی مارول، در فصل دوم سریال Legion همکاری خواهیم کرد.

legion

جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول و تهیه کننده اجرایی سریال Legion، در ادامه گفت:

ما بسیار هیجان زده هستیم که شاهد یک فصل دیگر از سریال Legion خواهیم بود. Legion یک سریال تماشایی و فوق العاده از نوآ بود و توانست به بهترین شکل ممکن به دیوید هالر و دیگر شخصیت‌های این سریال، زندگی ببخشد و ما بی‌صبرانه در انتظار ادامه تماشای ماجراجویی‌های هالر و دیگر شخصیت‌های این سریال هستیم. همچنین ما بسیار افتخار می‌کنیم که شریک ما شبکه FX است و همکاری خود را ادامه خواهیم داد و خوشحال هستیم موفقیتی را که با هم در اولین همکاری مشترکان به دست آورده‌ایم، با دیگران به اشتراک می‌گذاریم.

با این حال، به جز دن استیونز، بازیگر نقش دیوید هالر در سریال Legion، حضور و بازگشت هیچ بازیگری دیگری در فصل دوم این سریال تایید نشده است. علاوه بر این، مشخص و اعلام نشده است که فصل دوم سریال Legion چند قسمت خواهد بود. فصل اول این سریال در هشت قسمت تولید شد و در حال پخش است. قسمت ششم فصل اول سریال Legion شب گذشته از شبکه FX به روی آنتن رفت و قسمت هفتم و هشتم فصل اول این سریال در طی دو هفته آینده منتشر خواهند شد. علاوه بر استیونز، راشل کلر، جین اسمارت، آبری پلازا، کیتی اسلتون، براد من و همیش لینکلیتر دیگر بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Legion حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده