نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

کارا دلوین احتمالا در قسمت بعدی فیلم Suicide Squad بازی نخواهد کرد

فیلمبرداری قسمت بعدی فیلم Suicide Squad مارس سال آینده آغاز می‌شود، اما به احتمال فراوان خبری از حضور کارا دلوین در فیلم نخواهد بود.

یکی از نکاتی که درباره گروه Task Force X وجود دارد این است که آنها یک بار مصرف هستند و همین باعث می‌شود که آنها را تبدیل به بدترین مجرمان دنیای کامیک‌ها کند. آماندا والر یکی از شخصیت‌هایی است که براساس نیاز فیلم یا سریالی که در آن دخیل است قابلیت تعویض بازیگر دارد و همین خاصیت خوب آن است که کمپانی برادران وارنر می‌توانند به راحتی در فیلم‌ها از این شخصیت استفاده کنند. 

همیشه این احتمال وجود داشت و دارد که بعضی از بازیگران فیلم تمایلی به بازی در قسمت دوم را نداشته باشند. باتوجه به مصاحبه‌ای که کارا دلوین با روزنامه USA Today داشته است، او «کاملا مطمئن است» که بهتر است این شخصیت دیگر در قسمت دوم حضور نداشته باشد:

بازی در این نقش، تجربه واقعا تاثیر گذاری بود و حاضر بودم آن را دوباره امتحان کنم اما به نظر منطقی نیست که این شخصیت در قسمت بعدی هم حضور داشته باشد. در هر حال من تمام مدت با اعضای تیم و بازیگران خواهم بود.

مارس امسال، نویسنده فیلم افسانه تارزان به نام ادام کوزاد استخدام شد تا فیلمنامه قسمت دوم فیلم جوخه انتحاری را بنویسد اما اخیرا اعلام شده که چند هفته پیش زک پن به جای کوزاد آورده شده تا فیلمنامه را دوباره از ابتدا بنویسد. سوالی که در حال حاضر برای همه وجود دارد این است که چه کسی قرار است این فیلم را کارگردانی کند؟ به نظر می‌رسد که مل گیبسون این پیشنهاد را رد کرده و جائوم کالت سرا (Jaume Collet-Serra) تنها گزینه‌ی مقابل کمپانی Warner Bros. است. اما نه هنوز قراردادی امضا شده و نه چیزی به طور قطعی مشخص شده است.

مجله Variety اخیرا اعلام کرده که کمپانی برادران وارنر قصد دارد فیلمبرداری این فیلم را در مارس ۲۰۱۸ آغاز کنند اما همین دیروز استودیو این تاریخ را به سال ۲۰۲۰ تغییر داد. مارگو رابی که قرار است نقش هارلی کوئین را در فیلم Gotham City Sirens ایفا کند، حضورش در قسمت دوم این فیلم مشخص و قطعی نیست. از طرف دیگر اگر شخصیت هارلی در قسمت دوم فیلم حضور نداشته باشد، حضور جوکر با بازی جرد لیتو بعید است که صورت بگیرد.

امیدواریم که در مراسم SDCC آخر هفته، به پاسخ بسیاری از سوال‌هایی که برایمان ایجاد شده برسیم.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده