نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فیلمبرداری فیلم Suicide Squad 2 تا سال ۲۰۱۸ آغاز نخواهد شد

یوئل کینامن اعلام کرد که ممکن است فیلمبرداری و تولید فیلم جوخه انتحار ۲ (Suicide Squad 2) از سال ۲۰۱۸ آغاز شود.

به مناسبت انتشار فصل پنجم سریال House of Cards (خانه پوشالی)، یوئل کینامن، بازیگر نقش فرماندار ویل کانوی در این سریال مصاحبه‌ای را با وب‌سایت هالیوود ریپورتر انجام داده است. او در این مصاحبه صحبت‌های را در مورد دنباله فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار) نیز کرده است. کینامن که نقش ریک فلگ را در فیلم اول بر عهده داشت، گفت:

تا آن‌جایی که من می‌دانم فیلمنامه این فیلم در حال نوشتن است و من فکر می‌کنم که فیلمبرداری این فیلم در طی سال ۲۰۱۸ انجام می‌شود. اما ممکن است این تاریخ تغییر کند. من فکر می‌کنم قطعا در این فیلم بازخواهم گشت.

در حال حاضر، کمپانی برادران وارنر به دنبال استخدام کارگردان برای فیلم Suicide Squad 2 است و لیست کوتاهی نیز منتشر شده است. ژاومه کویت-سرا، مل گیبسون، دانیل اسپینوزا، روبن فلیشر، جاناتان لوین، از جمله کارگردان‌های مدنظر این کمپانی برای کارگردانی این فیلم مورد انتظار هستند. اسفند سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آدام کوزاد، نویسنده فیلم افسانه تارزان (The Legend of Tarzan)، در حال مذاکره با کمپانی برادرن وارنر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Suicide Squad 2 است و حال به نظر می‌رسد که او کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را آغاز کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد که گیبسون دیگر در بین گزینه‌های برادران وارنر برای کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 قرار ندارد.

Suicide Squad

گای ریچی، کارگردان فیلم King Arthur: Legend of the Sword (آرتور شاه: افسانه‌ی شمشیر)، دیگر گزینه این کمپانی برای کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 است.  با توجه به علاقه کینامن به بازگشت در این فیلم، به نظر می‌رسد که او بار دیگر اعضای تیم جوخه انتحار را برای یک ماموریت خطرناک دیگر انتخاب و آماده خواهد کرد. او در ادامه گفت که دوست دارد دیوید آیر، کارگردان فیلم Suicide Squad، کارگردانی دنباله این فیلم را نیز بر عهده داشته باشد، اما با توجه به قبول کارگردانی فیلم Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) با بازی مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، و مشغله کاری آیر، این اتفاق بسیار بعید است که رخ دهد. کینامن گفت:

در کل من دوست دارم که دیوید آیر کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، اما اگر او نمی‌تواند یا نمی‌خواهد کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد، دوست دارم شخصی که به خوبی با شخصیت‌های فیلم ارتباط برقرار کند و قادر باشد آن‌ها را به خوبی در داستان فیلم استفاده کند و حتی شاید شخصیت‌ها را وضعیت عادی قرار دهد، کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد. فکر می‌کنم این ایده واقعا می‌تواند جالب باشد که ارتباط این شخصیت‌های دیوانه را با مردم عادی مشاهده کنیم.

با توجه به شروع احتمالی تولید و فیلمبرداری فیلم Suicide Squad 2، به احتمال زیاد این فیلم در طی سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. با این حال، تاکنون کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار مشخصی برای این فیلم اعلام نکرده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده