نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

اضافه شدن بازیگر سریال The Walking Dead به جمع بازیگران فیلم Godzilla: King of the Monsters

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن الیزابت لودلو به جمع بازیگران فیلم Godzilla: King of the Monsters خبر داد.

مدت کوتاهی است که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters) آغاز شده است. با این حال، کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز همچنان در حال گسترش و تکمیل گروه بازیگری دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این دو کمپانی از اضافه شدن بازیگر دیگری در این فیلم خبر داده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، الیزابت لودلو برای بازی در یک نقش نامشخص به جمع بازیگران فیلم Godzilla: King of the Monsters اضافه شده است، اما اطلاعات بیشتری از نقش او در این فیلم در دسترس نیست.

The Walking Dead

لودلو بیشتر برای بازی در نقش آرات در سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) شناخته شده است. آرات یکی از اعضای اصلی گروه نیگان در این سریال تلویزیونی است. علاوه بر لودلو، ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس و رندی هیونز، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Godzilla: King of the Monsters تایید شده است. مایکل دووگرتی، کارگردان و نویسنده فیلم کرمپوس (Krampus کارگردانی فیلم Godzilla: King of the Monsters را بر عهده خواهد داشت. همچنین او به همراه زک شیلدز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد.

فیلم Godzilla: King of the Monsters در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. اخیرا اطلاعات و خلاصه داستان این فیلم منتشر شده است که در آن حضور چند کایجو بسیار معروف را تایید می‌کند. ماترا، کینگ گیدورا و رادان، سه کایجویی هستند که گودزیلا باید با آن‌ها در این فیلم مبارزه کند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده