نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

تدوین مجدد فیلم قاتل اهلی مسعود کیمیایی برای اکران عمومی

فیلم قاتل اهلی، ساخته مسعود کیمیایی که نیمه دوم مهر اکران می‌شود، مجددا تدوین شد.

قاتل اهلی، جدید‌ترین فیلم مسعود کیمیایی است که اولین بار در جریان جشنواره فیلم فجر اکران شد و نشست خبری پر حاشیه‌ای هم داشت. این فیلم که بازیگرانی چون پرویز پرستویی دارد، چندی پیش پروانه نمایش دریافت کرد و قرار است نیمه دوم مهر اکران شود. حال در جدیدترین اخبار سینمای ایران، منصور لشکری قوچانی، تهیه‌کننده این فیلم، اعلام کرد که قاتل اهلی برای اکران عمومی مجددا تدوین شده و در این زمینه با مسعود کیمیایی به تفاهم رسیده‌اند. وی همچنین این اثر را بهترین ساخته کیمیایی دانست و در مورد آن گفت:

حتی آن نسخه‌ای که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، نیز نشان می‌داد که فیلم بسیار خوبی است که متاسفانه در اختلاف نظرهایی که میان ما وجود داشت به این فیلم کم لطفی شد. اما تاکید می‌کنم «قاتل اهلی» بهترین فیلم مسعود کیمیایی بعد از انقلاب است.

با توجه به اینکه «قاتل اهلی» مجددا توسط خود کیمیایی تدوین شده است، می‌توانیم در اکران عمومی شاهد یک اثر بسیار متفاوت و خوب از این کارگردان بزرگ سینمای ایران باشیم.

نسخه اکران عمومی قاتل اهلی ۱۰۳ دقیقه است و پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، هستی محمایی و کاترین اصلانی از جمله بازیگران این فیلم هستند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده