نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

اضافه شدن بازیگر Silicon Valley به جمع بازیگران فیلم Godzilla: King of The Monsters

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن توماس میدلتیچ به جمع بازیگران فیلم Godzilla: King of The Monsters خبر داد.

کمپانی برادران وارنر اخیرا کارگردان فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) را معرفی کرده است. آدام وینگارد قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این کمپانی از اضافه شدن بازیگری دیگر به جمع بازیگران فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters) خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، توماس میدلتیچ به جمع بازیگران این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی MonsterVerse اضافه شده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش او در این فیلم منتشر نشده است.

Silicon Valley

علاوه بر میدلتیچ، ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز و آیشا هیندز، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Godzilla: King of The Monsters تایید شده است. مایکل دووگرتی، کارگردان و نویسنده فیلم کرمپوس (Krampus کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. همچنین او به همراه زک شیلدز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد. فیلمبرداری و تولید فیلم Godzilla: King of The Monsters احتمالا از تابستان امسال آغاز خواهد شد.

میدلتیچ بیشتر برای بازی در سریال Silicon Valley (دره سیلیکون) شناخته شده است. همچنین او در فیلم‌هایی چون مردانی دیگر (The Other Guys)، کمپین (The Campaign)، پادشاهان تابستان (The Kings of Summer)، گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) و Joshy، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این، میدلتیچ حضور کوتاهی را نیز در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) به عنوان صداپیشه داشته است.

فیلم Godzilla: King of the Monsters در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده