نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

انتشار پوسترها و بنرهای بین المللی جدید فیلم Power Rangers

کمپانی لاینزگیت تبلیغات فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) را با انتشار پوسترهای بین المللی جدیدی در شرق آسیا گسترش داده است.

از ماه گذشته، اکران فیلم Power Rangers در آمریکای شمالی و برخی از کشورهای جهان آغاز شده است. این فیلم در سه روز نخست اکران خود تنها ۴۰.۳ میلیون دلار فروخته و نتوانسته است با فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) رقابت کند. فیلم Power Rangers تا به امروز ۸۴.۷ میلیون دلار در آمریکا و ۱۳۵.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. با این حال، این فروش فاصله زیادی با ایده آل کمپانی لاینزگیت برای دستور ساخت دنباله آن دارد و این فیلم باید بتواند عملکرد بسیار بهتری در شرق داشته باشد. بودجه ساخت این فیلم ۱۰۰ میلیون دلار بوده است. کمپانی لاینزگیت پیش از این از برنامه خود برای ساخت پنج دنباله دیگر از مجموعه Power Rangers خبر داده بود، اما عملکرد ضعیف این فیلم می‌تواند باعث لغو ساخت دنباله‌های آن شود.

با این حال، فیلم Power Rangers هنوز در دو کشور چین و ژاپن که دو بازار بسیار بزرگ در سینمای جهان هستند، اکران نشده است و لاینزگیت امید دارد که این فیلم بتواند در این دو کشور عملکرد خوبی داشته باشد. به همین منظور این کمپانی مدتی پیش پوسترهای جدیدی از فیلم Power Rangers برای بازار چین منتشر کرده بود. طی این هفته اکران این فیلم در کشور چین و از تاریخ ۱۵ جولای (۲۴ تیر) در کشور ژاپن آغاز خواهد شد. حال این کمپانی پوسترها و بنرهای تبلیغاتی جدیدی از فیلم Power Rangers برای بازار ژاپن و چین منتشر کرده است. در این تصاویر، شخصیت‌های فیلم را در کنار موجودات افسانه‌ای کشور چین مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Power Rangers Poster

Power Rangers Poster

Power Rangers Poster

علاوه بر این، کمپانی لاینزگیت تایید کرده است که نسخه خانگی فیلم Power Rangers که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K الترا HD می‌شود، در تاریخ ۲۷ ژوئن (۶ تیر) منتشر خواهد شد. همچنین نسخه دیجیتالی این فیلم کمی زودتر و در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) منتشر می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم Power Rangers را مشاهده کنید:

Power Rangers Bluray

کارگردانی فیلم Power Rangers بر عهده دین ایزرالیت، کارگردان فیلم پروژه آلماناک (Project Almanac) بوده است. دیکر مونتگمری، نائومی اسکات، بکی جی، آر جی سایلر، لودی لین، الیزابت بنکس، برایان کرانستون و بیل هیدر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Power Rangers حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده