نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۴

لاینزگیت برای ساخت پنج دنباله دیگر فیلم Power Rangers برنامه دارد

کمپانی لاینزگیت و سابان اعلام کردند که برای ساخت پنج دنباله دیگر فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) برنامه دارند.

فیلم Power Rangers سرانجام به روی پرده‌های سینما رفت. حال به نظر می‌رسد کمپانی لاینزگیت برای ساخت پنج دنباله دیگر این فیلم برنامه دارد. حییم سابان، بنیان گذار کمپانی سرگرمی سابان و تهیه کننده سریال‌ها و فیلم سینمایی Power Rangers، در مصاحبه با وب‌سایت ورایتی گفت:

ما در حال حاضر برای شش فیلم داستان مجزا و آماده داریم. من امیدوارم که این فیلم موفق شود و اگر فیلم Power Rangers در روز ۲۴ مارس عملکرد بسیار موفقی داشته باشد، ما در روز ۲۵ مارس اولین جلسه برای بررسی داستان فیلم Power Rangers 2 برگزار خواهیم کرد.

با این حال، فیلم Power Rangers نقدهای بسیار متوسط و ضعیفی را از سوی منتقدان دریافت کرده است. سریال تلویزیونی The Mighty Morphin Power Rangers که نسخه غربی سریال ژاپنی Super Sentai است، در سال ۱۹۹۳ منتشر شد. دیکر مونتگمری، نائومی اسکات، بکی جی، آر جی سایلر، لودی لین، الیزابت بنکس، برایان کرانستون و بیل هیدر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Power Rangers حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق خلاصه داستانی که کمپانی سابان از این فیلم منتشر کرده است:

فیلم Power Rangers داستان پنج نوجوان عادی دبیرستانی را روایت می‌کند که آن‌ها متوجه می‌شوند برای دفاع از شهر محل زندگی خود که آنجل گرو نام دارد و توسط یک بیگانه فضایی خبیث تهدید می‌شود، باید به افرادی فوق العاده تبدیل شوند. آن‌ها توسط سرنوشت انتخاب شده‌اند و آن‌ها متوجه می‌شوند که تنهای کسانی هستند که می‌توانند از زمین در برابر این تهدید بزرگ دفاع کنند. اما آن‌ها مجبور هستند که بر مسائل زندگی واقعی خود غلبه کنند و قبل از اینکه خیلی دیر شده باشد، باید گروه Power Rangers را تشکیل بدهند و به مبارزه با ریتا رپولسا بپردازند.

کمپانی لاینزگیت نیز به موفقیت فیلم Power Rangers بسیار خوشبین است. این کمپانی اعتقاد دارد که این فیلم می‌تواند موفقیت دو مجموعه فیلم John Wick (جان ویک) و عطش مبارزه (The Hunger Games) را تکرار کند. لاینزگیت در نظر دارد حدود هفت قسمت از این مجموعه تولید و منتشر کند. با این حال، هنوز ساخت دنباله این فیلم رسما تایید نشده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده