نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

انتشار پوسترهای جدید فیلم Power Rangers

کمپانی لاینزگیت به مناسبت اکران فیلم Power Rangers در کشور چین، پوسترهای جدیدی از این فیلم منتشر کرده است.

اکران فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) بزودی در کشور چین آغاز خواهد شد و به نظر می‌رسد کمپانی لاینزگیت و سابان برنامه ویژه‌ای برای اکران این فیلم در کشور چین دارند. از ماه گذشته، اکران فیلم Power Rangers در آمریکای شمالی و برخی از کشورهای جهان آغاز شده است. در طی ماه مارس، فیلم‌های موفقی چون لوگان (Logan)، کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) و دیو و دلبر (Beauty and the Beast)، منتشر شده‌اند، اما فیلم Power Rangers نتوانسته است موفقیت مشابه‌ی را بدست آورد. فیلم Logan با درجه سنی بزرگسال تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون دلار و فیلم Beauty and the Beast تاکنون بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته‌اند. فیلم Power Rangers نقدهای متوسط و ضعیفی از سوی منتقدان دریافت کرده و عملکرد ضعیفی نیز در گیشه داشته است.

فیلم Power Rangers کمی بیش از ۸۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۳۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است و با توجه به بودجه ساخت ۱۰۰ میلیون دلاری این فیلم؛ فیلم Power Rangers نه تنها سودآوری نداشته، بلکه حتی هزینه ساخت خود را نیز جبران نکرده است. به همین دلیل بازار چین اهمیت زیادی برای کمپانی لاینزگیت دارد چرا که فیلم‌های زیادی در بازار این کشور از یک شکست تجاری بزرگ گریخته‌اند. به همین منظور لاینزگیت پوسترهای جدید از فیلم Power Rangers برای بازار کشور چین منتشر کرده است. این پوسترها از پوستر رسمی فیلم چینی و بسیار موفق و محبوب شکار هیولا (Monster Hunt) الهام گرفته شده است تا از محبوبیت این فیلم برای فروش فیلم Power Rangers در این کشور استفاده شود. شما در ادامه می‌توانید این چهار پوستر را مشاهده کنید:

Power Rangers New Posters China Release

Power Rangers New Posters China Release

Power Rangers New Posters China Release

Power Rangers New Posters China Release

کمپانی لاینزگیت پیش از این از برنامه خود برای ساخت پنج دنباله دیگر از مجموعه Power Rangers خبر داده بود، اما عملکرد ضعیف این فیلم می‌تواند باعث لغو ساخت دنباله‌های آن شود. طبق تصویری که در پایان فیلم Power Rangers منتشر شد، شخصیت رنجر سبز قرار است در دنباله این فیلم حضور داشته باشد هرچند نسبت به نسخه اصلی خود کاملا متفاوت به نظر می‌رسد. طبق این تصویر، رنجر سبز یک دختر است، اما در سریال تلویزیونی The Mighty Morphin Power Rangers شخصیت تامی الیور با بازی جیسون دیوید فرانک، به عنوان رنجر سبز حضور داشت.

کارگردانی فیلم Power Rangers بر عهده دین ایزرالیت، کارگردان فیلم پروژه آلماناک (Project Almanac) بوده است. دیکر مونتگمری، نائومی اسکات، بکی جی، آر جی سایلر، لودی لین، الیزابت بنکس، برایان کرانستون و بیل هیدر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Power Rangers حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده