نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

تاریخ اکران نسخه سیاه و سفید فیلم Logan اعلام شد

جیمز منگولد تاریخ اکران نسخه سیاه و سفید فیلم لوگان (Logan) را تایید و اعلام کرد.

ماه گذشته، جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan، تایید و اعلام کرد که نسخه سیاه و سفید این فیلم همراه با نسخه بلوری و خانگی آن منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او از اکران این نسخه فیلم Logan به‌صورت محدود در سینماهای آمریکا خبر داده است. منگولد در جواب طرفداران در صفحه توییتر خود اعلام کرده است که نسخه سیاه و سفید فیلم Logan به‌صورت محدود در تاریخ ۱۶ مه امسال (۲۶ اردیبهشت) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. این فیلم آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان-ولورین و پاتریک استوارت در نقش پروفسور چارلز اگزاویر است. اکران فیلم Logan اسفند سال گذشته در سراسر جهان آغاز شد. علاوه بر عملکرد بسیار موفق در گیشه، این فیلم با استقبال منتقدان نیز روبه‌رو شده است.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، فیلم Logan تا به امروز موفق شده است بیش از ۶۰۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این فیلم در حال حاضر سومین قسمت پرفروش مجموعه مردان ایکس (X-Men) در سراسر جهان و چهارمین قسمت پرفروش این مجموعه در آمریکا است. در صورتی که فیلم Logan بتواند کمی بیش از ۱۰ میلیون دلار دیگر در آمریکا بفروشد، با پشت سر گذاشتن دو فیلم مردان ایکس: آخرین ایستادگی (X-Men: The Last Stand) و مردان ایکس: روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past)، به دومین فیلم پرفروش این مجموعه در آمریکا تبدیل خواهد شد.

کمپانی فاکس قرن بیستم تاکنون تاریخی برای انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Logan اعلام نکرده است؛ اما طبق شایعات منتشر شده، نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K اولترا اچ‌دی می‌شود، احتمالا در تاریخ ۲۳ مه (۲ خرداد) امسال منتشر خواهد شد. با این وجود، تاکنون این تاریخ رسما تایید نشده است.

نسخه خانگی فیلم Logan دارای هر دو نسخه اصلی فیلم و نسخه سیاه و سفید با درجه سنی بزرگسال خواهد بود. هیو جکمن، پاتریک استوارت، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده