نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

نسخه سیاه و سفید فیلم Logan همراه با نسخه بلوری منتشر خواهد شد

جیمز منگولد تایید کرد که نسخه سیاه و سفید فیلم لوگان (Logan) همراه با نسخه بلوری این فیلم منتشر خواهد شد.

هفته گذشته، جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan، از احتمال انتشار نسخه سیاه و سفید این فیلم خبر داد. حال منگولد نسخه سیاه و سفید این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد که این نسخه همراه با نسخه بلوری فیلم Logan منتشر خواهد شد. در مصاحبه با وب‌سایت ددلاین، از منگولد پرسیده شد که آیا طرفداران نسخه سیاه و سفید این فیلم را خواهند دید یا خیر. ددلاین گفت که او از جواب دادن به این سوال بارها طفره رفت، اما در نهایت او تایید کرد که نسخه سیاه و سفید این فیلم همراه با نسخه بلوری فیلم Logan منتشر خواهد شد.

منگولد در ادامه توضیح داد زمانی که فیلم Logan مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کرد، شاهد واکنش‌های مثبت طرفداران از انتشار تصاویر سیاه و سفید تبلیغاتی فیلم Logan بوده است و او در آن زمان به فکر ساخت و تولید یک نسخه سیاه و سفید از این فیلم افتاد. او گفت:

من فکر می‌کنم که همه ما غافلگیر شدیم. تقریبا نوعی فرضیه وجود دارد که اکثر مردم فیلم‌های سیاه و سفید را تماشا نمی‌کنند. بنابراین، ما از دیدن واکنش‌های مثبت و قدردانی‌های بسیاری که طرفداران بابت این تصاویر از ما کردند، بسیار غافلگیر شدیم. پس از آن بلافاصله مردم از ما نسخه سیاه و سفید فیلم را خواستند. ما در حال کار بر روی این نسخه هستیم و فکر کنم که همراه با نسخه بلوری فیلم منتشر شود. من فکر می‌کنم که نسخه سیاه و سفید فیلم بسیار زیبا‌تر از تصاویر منتشر شده، خواهد بود.

Logan Movie

فیلم Logan سرانجام هفته گذشته به روی پرده رفت. این فیلم با واکنش بسیار مثبت منتقدان روبرو شده و عملکرد بسیار موفقی نیز در گیشه داشته است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، این فیلم در سه روز نخست اکران خود ۸۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرده و تا به امروز بیش از ۳۰۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. هیو جکمن، پاتریک استوارت، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده