نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

افشای نام احتمالی فیلم Avengers 4 توسط بازیگر Guardians Of The Galaxy

با مشخص شدن نام رسمی فیلم Avengers 4 توسط زویی سالدنا، بخش مهمی از داستان دو قسمت Avengers: Infinity War فاش شد.

طی روزهای اخیر خبرهای متعددی در مورد دو قسمت پایانی فیلم انتقام جویان (Avengers) به خصوص قسمت چهارم و بدون عنوان آن، توسط مارول منتشر شده است. اخیرا کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه با وب‌سایت سینمابلند گفت که نام فیلم Avengers 4 به بخش مهمی از اتفاقات و پایان فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) اشاره می‌کند و اگر اکنون اعلام شود، داستان و اتفاقات پایان این فیلم کاملا فاش خواهد شد. حال به نظر می‌رسد زویی سالدانا، بازیگر نقش گامورا در فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، به اشتباه نام احتمالی فیلم Avengers 4 را افشا کرده است.

ادامه این خبر ممکن است بخشی از اتفاقات و پایان فیلم Avengers: Infinity War را برای شما فاش کند.

در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲)، سالدانا گفت که فیلمبرداری صحنه‌های او در فیلم Avengers: Infinity War به پایان رسیده است و در اواسط امسال برای فیلمبرداری‌ صحنه‌های فیلم بعدی باز خواهد گشت. او در صحبت‌های خود به اسم Gauntlet (دستکش) اشاره کرد و به نظر می‌رسد دستکش بی‌نهایت (The Infinity Gauntlet) نام احتمالی فیلم Avengers 4 خواهد بود. اگر حرف سالدانا درست باشد، پس می‌توان نتیجه گرفت که در پایان فیلم Infinity War، تانوس تمام سنگ‌های بی‌نهایت را جمع کرده و دستکش او در حال حاضر تکمیل شده است.

Thanos in Avengers

جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2، نیز سریعا به صحبت و اشتباه سالدانا واکنش نشان و این اشتباه را بی اهمیت جلوه داد. گان به تام باتلر، نویسنده وب‌سایت یاهو، گفت که این تنها یک اشتباه سهوی و بی اهمیت بوده است و Infinity Gauntlet نام رسمی فیلم Avengers 4 نخواهد بود. کوین فایگی پیش از این گفته بود که اعلام نام فیلم Avengers 4 ممکن است به تجربه تماشای فیلم Infinity War لطمه بزند. مجموعه کامیک‌های The Infinity Gauntlet از بزرگترین رویدادهای دنیای کامیک مارول بود که اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شد. در این کامیک‌ها، تانوس با استفاده از دستکش بی‌نهایت با بزرگ‌ترین ابرقهرمانان دنیای مارول جنگید و خرابی و کشته‌های بسیاری را به‌جای گذاشت.

از اوایل ماه بهمن گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد و مدتی است که فیلمبرداری این فیلم در شهر ادینبورگ اسکاتلند ادامه دارد. فیلمبرداری این فیلم تا اواسط تابستان ادامه خواهد داشت. فیلم Avengers: Infinity War در ابتدا قرار بود در دو قسمت تولید و منتشر شود. همچنین فیلمبرداری این فیلم نیز قرار بود پشت سرهم و هم‌زمان انجام شود؛ اما مارول تصمیم گرفت که عنوان قسمت چهارم را تغییر بدهد و اعلام کرد که فیلم Avengers 4 یک فیلم کاملا مستقل از فیلم Infinity War است. فایگی اخیرا اعلام کرده است که فیلمبرداری دو قسمت پایانی Avengers دیگر هم‌زمان نخواهد بود و فیلمبرداری Avengers 4 پس از پایان فیلمبرداری فیلم  Infinity War آغاز خواهد شد. این در حالی است که فایگی در مصاحبه دیگری گفته بود که دنیای سینمایی مارول پس از فاز سوم بسیار متفاوت خواهد بود.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده