نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

نام رسمی فیلم Avengers 4 اتفاقات فیلم Infinity War را فاش می کند

کوین فایگی گفت که نام فیلم Avengers 4 به علت اشاره‌ای که به پایان Infinity War دارد، تا پیش از اکران این فیلم اعلام نخواهد شد.

حدود یک سال دیگر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت؛ اما به نظر می‌رسد که در حال حاضر بحث و گفتگو در مورد قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (انتقام جویان) که قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود، داغ‌تر از این فیلم است. حال طبق گفته کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، تا زمان اکران فیلم Avengers: Infinity War عنوان و نام رسمی فیلم Avengers 4 اعلام نخواهد شد.

در مصاحبه با سینمابلند، از فایگی پرسیده شد که اگر عنوانی برای قسمت چهارم فیلم Avengers انتخاب شده است، چه دلیلی وجود دارد که نام آن توسط وی به‌همراه جو و آنتونی روسو، کارگردان‌های دو قسمت پایانی فیلم Avengers، مثل یک راز حفظ شده است. فایگی در جواب توضیح داد که نام فیلم Avengers 4 به بخش مهمی از اتفاقات و پایان فیلم Infinity War اشاره می‌کند و اگر اکنون اعلام شود، داستان و اتفاقات پایان این فیلم کاملا فاش خواهد شد. بنابراین آن‌ها تصمیم گرفتند که تا پیش از اکران فیلم Infinity War از اعلام نام رسمی آن خودداری کنند.

فایگی جزئیات بیشتری در این رابطه به اشتراک نگذاشت. او پیشتر در مصاحبه دیگری اشاره کرده بود که شخصیت تانوس بسیار به مجموعه کامیک‌های دستکش بی‌نهایت (The Infinity Gauntlet) شباهت خواهد داشت. از اوایل ماه بهمن گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد و مدتی است که فیلمبرداری این فیلم در شهر ادینبورگ اسکاتلند ادامه دارد. فیلمبرداری این فیلم تا اواسط تابستان ادامه خواهد داشت.

Avengers

فیلم Avengers: Infinity War در ابتدا قرار بود در دو قسمت تولید و منتشر شود. همچنین فیلمبرداری این فیلم نیز قرار بود پشت سرهم و همزمان انجام شود؛ اما مارول تصمیم گرفت که عنوان قسمت چهارم را تغییر بدهد و اعلام کرد که فیلم Avengers 4 یک فیلم کاملا مستقل از فیلم Infinity War است. فایگی اخیرا اعلام کرده است که فیلمبرداری دو قسمت پایانی Avengers دیگر هم‌زمان نخواهد بود و فیلمبرداری Avengers 4 پس از پایان فیلمبرداری فیلم Infinity War آغاز خواهد شد. این در حالی است که فایگی در مصاحبه دیگری گفته بود که دنیای سینمایی مارول پس از فاز سوم بسیار متفاوت خواهد بود.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده