// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶

مدت زمان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 بیش از 2 ساعت خواهد بود

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 که زمان زیادی تا انتشارش باقی نمانده است، طولانی‌تر از قسمت اول خواهد بود.

زمان کمی تا انتشار فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 باقی مانده است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر مشاهده دستپخت جدید جیمز گان، کارگردان فیلم، هستند و این در حالی است که آخرین خبرها از مشخص شدن مدت زمانِ فیلم بصورت رسمی حکایت دارد.

فیلم نگهبانان کهکشان جلد دوم، یکی از پروژه‌های بزرگ مارول محسوب می‌شود که با توجه به واکنش‌های خوب مردم، انتظار می‌رود حتی از نسخه اول نیز بهتر بدرخشد و برند موفقی برای مارول باشد.

این فیلم در روز ۱۵ اردیبهشت (۵ مِه) اکران خواهد شد و قطعا تا آن زمان اطلاعات متنوعی در موردش منتشر می‌شود؛ اما تا به این لحظه نیز چند مورد از اطلاعات کلیدی فیلم لو رفته است. از جمله موسیقی فیلم که در واقع نسخه دوم مجموعه آهنگ Awesome Mixtape خواهد بود که نسخه اولش در قسمت اول فیلم استفاده شده بود. همچنین، همین چند روز پیش نیز نقش سیلوستر استالونه در فیلم مشخص شد و حالا مدت زمان فیلم هم اعلام شده است.

بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده در سایت رده‌بندی سنی فیلم‌های بریتانیا (BBFC)، قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان حدود ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه به طول خواهد انجامید. علاوه بر مدت زمان، برخی دیگر از اطلاعات فیلم نظیر کارگردان، بازیگران و خلاصه داستان نیز در این سایت نوشته شده است. بدین ترتیب، فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 چیزی حدود ۱۴ دقیقه بیشتر از قسمت اول به طول می‌انجامد. البته روز گذشته نیز خبری به گوش رسید که بر مبنای آن، این فیلم قرار است پنج سکانس نیز پس از تیتراژ پایانی داشته باشد.

تدوین فیلم نگهبانان کهکشان جلد دوم برعهده فرِد راسکین و کریگ وود است که در فیلم اول نیز این وظیفه را برعهده داشتند. در قسمت جدید، این دو تدوین‌گر با توجه به اضافه شدن شخصیت‌های جدید و همچنین وجود چند خط داستانی مختلف که با تقسیم شدن قهرمانان به گروه‌های کوچک‌تر ناشی می‌شود، با چالش‌های جدیدی روبرو شده‌اند.

معمولا می‌دانیم که زمان ایده‌آل برای فیلم‌های اکشن، حتی بلاک‌باسترهایی چون Guardians of the Galaxy Vol. 2، چیزی در حدود ۱۲۰ دقیقه یا کمتر از این مقدار است. با توجه به زمان ۱۳۵ دقیقه‌ای این فیلم، انتظار می‌رود که جیمز گان و تیم تدوینش صحنه‌های لذت‌بخشی را برای مخاطبانشان تدارک دیده‌ باشند. البته اگر زمان فیلم از مرز ۱۴۰ دقیقه عبور می‌کرد، آن موقع شاید نگرانی‌هایی در مورد کش دادن فیلم و عذاب‌آور بودن آن نیز مطرح می‌شد.

اصولا گفته می‌شود که زمان طولانی فیلم، می‌تواند دلیلی بر کش دادن بی‌مورد فیلم بوده و مانع روند رو به جلوی آن باشد. نظیر فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice با مدت زمان ۱۵۵ دقیقه‌ای که از دید منتقدین بسیار ناامید کننده بود؛ اما در مقابل، فیلم ۱۴۷ دقیقه‌ای Captain America: Civil War را می‌توان مثال زد که از فیلم‌های ابرقهرمانی تحسین‌شده سال ۲۰۱۶ بود. البته که موفقیت یا عدم موفقیت Guardians of the Galaxy Vol. 2 بیشتر از مدت زمان فیلم، به روند داستان و بازی بازیگرانش بستگی دارد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده