نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

تاریخ اکران سریال Inhumans در سینماهای IMAX اعلام شد

کمپانی مارول تاریخ رسمی اکران سریال اینهیومنز (Inhumans) در سینماهای IMAX را رسما تایید و اعلام کرد.

در اواخر ماه آبان سال گذشته، کمپانی مارول و شبکه ABC ساخت سریال Inhumans را رسما تایید و اعلام کردند. فیلمبرداری و تولید این سریال از ماه گذشته در هاوایی رسما آغاز شد. پیش از این شایعه شده بود که دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۳ شهریور ۱۳۹۶) در سینماهای IMAX سراسر جهان به روی پرده خواهد رفت. حال در جدیدترین اخبار تلویزیون، مارول و ABC تاریخ اکران رسمی این سریال را در سینماهای IMAX رسما تایید و اعلام کرده‌اند. مارول با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۰ شهریور ۱۳۹۶) در سینماهای IMAX اکران خواهد شد.

علاوه بر این، پخش هفتگی سریال Inhumans از تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ (۴ مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. این سریال قرار است در هشت قسمت تولید از شبکه ABC به روی آنتن برود. همچنین مارول لوگو رسمی سریال Inhumans را نیز منتشر کرده است. این لوگو برگرفته از لوگو نسخه سینمایی Inhumans است که ساخت آن مدتی پیش متوقف شد. با این حال، گفته می‌شود شاید در آینده فیلم سینمایی Inhumans ساخته و اکران شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Inhumans Tv Series Logo

کارگردانی دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans بر عهده روئل رین، کارگردان فیلم‌هایی چون Death Race 2 و تفنگدار دریایی ۲ (The Marine 2) خواهد بود. فیلمبرداری این سریال با دوربین‌های دیجیتالی و پیشرفته IMAX انجام خواهد شد. یک نسخه نسبتا متفاوت‌تر از دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans نیز برای پخش از شبکه ABC در نظر گرفته شده است که دارای محتوای اضافه و منحصر به فردی خواهد بود.

انسون مونت در نقش بلک بولت، ایوان رئون در نقش ماکسیموس، سریندا سوان در نقش مدوسا، کن لئونگ در نقش کارنک،  ایم اکواکر در نقش گورگن، ایزابل کورنیش در نقش کریستال، مایک مو در نقش تریتون، سونیا بالمورس در نقش اورن و الن واگلم در نقش شخصیتی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که مارول حضور آن‌ها را در سریال Inhumans تایید کرده است. کار ساخت سریال Inhumans بر عهده اسکات باک، سازنده سریال Iron Fist (آیرون فیست) است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده