نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

تاریخ پخش سریال Inhumans اعلام شد

مارول تاریخ پخش سریال جدید خود به نام اینهیومنز (Inhumans) را رسما تایید و اعلام کرد.

مارول همچنان به گسترش دنیای سینمایی خود ادامه می‌دهد، با این حال،‌ مارول طی سال‌های اخیر سریال‌های تلویزیونی متعددی را از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش کرده است. اولین سریال مارول، مأموران شیلد (Agents of SHIELD) نام داشت که از شبکه ABC به روی آنتن رفت، در حال حاضر فصل چهارم این سریال در حال پخش است. علاوه بر این، مارول تاکنون در همکاری با نت‌فلیکس سه سریال پخش کرده است و سه سریال دیگر نیز در دست ساخت دارد. مارول با شبکه‌های دیگری چون هولو و فری‌فرم نیز همکاری کرده است، حال اخیرا مارول با همکاری IMAX تصمیم دارد سریال جدید خود را تولید و منتشر کند.

Inhumans در ابتدا قرار بود که در قالب یک فیلم سینمایی ساخته و پس از دو قسمت پایانی فیلم انتقام‌جویان (Avengers) به روی پرده برود، اما پس از آن، فیلم Inhumans بدون اعلام هیچ دلیلی، از تقویم فیلم‌های آینده دیزنی حذف شد و حال قرار است در قالب یک سریال تلویزیونی از شبکه ABC پخش شود. سریال تلویزیونی Inhumans با استفاده از دوربین‌های IMAX ضبط شده و کمپانی تولید‌کننده دوربین‌های مذکور بخشی از تامین هزینه‌های این سریال را بر‌عهده گرفته است. دو قسمت ابتدایی این سریال پیش از پخش از شبکه ای‌بی‌سی، در سینما‌های جهان به اکران در خواهند آمد.

این برای اولین بار است که IMAX به عنوان یک کمپانی فعال در حوزه سینما، در ساخت سریال تلویزیونی همکاری می‌کند. محتوای به نمایش در‌آمده در سینما نسخه خاصی از دو قسمت سریال Inhumans است و کمپانی مارول اعلام کرده که نسخه تلویزیونی دارای بخش‌های انحصاری و اضافه خواهد بود. حال طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، کمپانی مارول تایید کرده است که دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۳ شهریور ۱۳۹۶) در سینماهای IMAX سراسر جهان به روی پرده خواهد رفت. مدت اکران این دو قسمت دو هفته خواهد بود و زمان قسمت ابتدایی این سریال، حدود ۸۰ دقیقه خواهد بود.

inhumans  Maximus the Mad

همچنین تاریخ شروع پخش سریال Inhumans از شبکه ABC نیز اعلام شد. پخش این سریال از تلویزیون قرار است از تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ (۴ مهر ۱۳۹۶) آغاز شود و انتظار می‌رود تمامی هشت قسمت سریال Inhumans، به صورت پشت سرهم و هفتگی پخش شود. تا به امروز حضور هیچ بازیگری در این سریال تایید نشده است، علاوه بر این، هنوز مشخص نیست چه کسانی بر روی این سریال کار خواهند کرد.طبق شایعات منتشر شده، سریال Agents of SHIELD پس از پایان فصل چهارم دیگر تمدید نخواهد شد و از سال آینده قرار است سریال Inhumans به جای آن پخش شود. مارول تاکنون واکنشی به این شایعه نداشته است.

گروه Inhumans که توسط استن لی و جک کربی خلق شده‌اند، برای اولین در سال ۱۹۶۵ در یکی از کتاب‌های کمیک Fantastic Four معرفی شد. پس از ۱۰ سال، اولین مجموعه کمیک اختصاصی این گروه معرفی و روند انتشار آن به مدت دو سال ادامه پیدا کرد. در طی چهار دهه گروه Inhumans در تعدادی از مجموعه کمیک‌های به اتمام رسیده و در حال انتشار حضور داشته‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده