نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

احتمال حضور رنجر سبز در دنباله فیلم Power Rangers

کمپانی لاینزگیت به تازگی تصویری از فیلم Power Rangers منتشر کرده است که در آن از احتمال حضور شخصیت رنجر سبز در دنباله این فیلم خبر می‌دهد.

سرانجام فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) جمعه هفته گذشته به روی پرده رفت. با این حال، به نظر می‌رسد کمپانی لاینزگیت و سابان در حال برنامه‌ریزی برای ساخت و تولید دنباله این فیلم هستند. این دو کمپانی اخیرا پوستر متحرکی از فیلم Power Rangers منتشر کرده‌اند که در آن شخصیت رنجر سبز دیده می‌شود. با توجه به این تصویر، احتمال حضور رنجر سبز در دنباله این فیلم قوت گرفته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Green Ranger in Power Rangers

در سریال تلویزیونی The Mighty Morphin Power Rangers شخصیت تامی الیور با بازی جیسون دیوید فرانک، به عنوان رنجر سبز حضور داشت. در طول پخش این سریال، الیور به عنوان رنجر سفید، رنجر قرمز و اخیرا رنجر سیاه نیز حضور داشته است. با این حال، الیور در بازسازی سینمایی این سریال حضور ندارد و طرفداران می‌توانند در صحنه پس از پایان فیلم Power Rangers انتظار دیدن شخصیت رنجر سبز را داشته باشند. این در حالی است که کمپانی لاینزگیت و سابان اخیرا اعلام کردند که برای ساخت پنج دنباله دیگر فیلم Power Rangers برنامه دارند.

کارگردانی فیلم Power Rangers بر عهده دین ایزرالیت، کارگردان فیلم پروژه آلماناک (Project Almanac) بوده است. دیکر مونتگمری، نائومی اسکات، بکی جی، آر جی سایلر، لودی لین، الیزابت بنکس، برایان کرانستون و بیل هیدر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Power Rangers حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق خلاصه داستانی که کمپانی سابان از این فیلم منتشر کرده است:

فیلم Power Rangers داستان پنج نوجوان عادی دبیرستانی را روایت می‌کند که آن‌ها متوجه می‌شوند برای دفاع از شهر محل زندگی خود که آنجل گرو نام دارد و توسط یک بیگانه فضایی خبیث تهدید می‌شود، باید به افرادی فوق العاده تبدیل شوند. آن‌ها توسط سرنوشت انتخاب شده‌اند و آن‌ها متوجه می‌شوند که تنهای کسانی هستند که می‌توانند از زمین در برابر این تهدید بزرگ دفاع کنند. اما آن‌ها مجبور هستند که بر مسائل زندگی واقعی خود غلبه کنند و قبل از اینکه خیلی دیر شده باشد، باید گروه Power Rangers را تشکیل بدهند و به مبارزه با ریتا رپولسا بپردازند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده