نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

انتشار تصاویری از یک تعقیب و گریز در فیلم Black Panther

به تازگی تصاویر جدیدی از محل فیلمبرداری فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) در کشور کره جنوبی منتشر شده است که یک تعقیب و گریز را نشان می‌دهد.

در اوایل ماه بهمن، فیلمبرداری و تولید فیلم Black Panther رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد. حال به تازگی فیلمبرداری این فیلم در کشور کره جنوبی آغاز شده است و چند روز پیش تصاویری از محل فیلمبرداری این فیلم منتشر شده بود. حال تصاویر جدیدی فیلم Black Panther منتشر شده است که یک تعقیب و گریز را نشان می‌دهد. در این تصاویر، تی‌چالا بر روی سقف یک ماشین Lexus LC آبی رنگ دیده می‌شود که بی شباهت به صحنه تعقیب و گریز فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پیش از این اعلام شده بود که بخش‌هایی از فیلمبرداری فیلم Black Panther در کشور کره جنوبی انجام خواهد شد. با این حال، تاکنون اطلاعاتی از این صحنه منتشر نشده است و دلیل حضور داشتن تی‌چالا و این تعقیب و گریز چندان روشن و شفاف نیست. اواخر ماه بهمن سال گذشته، مارول تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Black Panther منتشر کرد که یکی از این تصاویر به نظر می‌رسد مربوط به این تصاویر و صحنه باشد. انتظار می‌رود فیلمبرداری این فیلم تا ماه می ۲۰۱۷ (اردیبهشت-خرداد ۱۳۹۶) به پایان برسد و نخستین تریلر و تصاویر نیز در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال منتشر شود.

طبق لیستی که مارول از بازیگران فیلم Black Panther منتشر کرده است، چادویک بوزمن برای بازی در نقش تی‌چالا / پلنگ سیاه در این فیلم باز خواهد گشت. علاوه بر بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی و فلورنس کاسومبا دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، خواهد بود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده