نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

انتشار لیست کامل بازیگران و خلاصه داستان رسمی فیلم Black Panther

کمپانی مارول لیست کامل بازیگران و خلاصه داستان رسمی فیلم مورد انتظار Black Panther را منتشر کرد.

کمپانی مارول با انتشار بیانیه‌ای رسمی از آغاز تولید و فیلمبرداری فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) خبر داد. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول، نویسنده سریال «مردم علیه او.جی سیمپسون: داستان مجرمانه آمریکایی» (The People v. O.J. Simpson: American Crime Story) است. کوین فیگ، رئیس مارول استودیو، به عنوان تهیه کننده و لوئیس د'اسپوزیتو، ویکتوریا آلونسو، نیت مور، جفری کرنو و استن لی به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Black Panther حضور دارند.

فیلمبرداری فیلم Black Panther در دو کشور آمریکا و کره جنوبی انجام خواهد شد. در حال حاضر، فیلمبرداری این فیلم در استودیو پاین وود آتلانتا جریان دارد و بخش مهم و اصلی این فیلم در این استودیو فیلمبرداری خواهد شد. فیلمبرداری و تولید فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) نیز در این استودیو انجام خواهد شد. همچنین مارول لیست کامل بازیگران فیلم Black Panther را نیز منتشر کرده است. طبق گفته مارول، چادویک بوزمن برای بازی در نقش تی‌چالا / پلنگ سیاه در این فیلم باز خواهد گشت. علاوه بر بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی و فلورنس کاسومبا دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

black panther

بوزمن تنها بازیگر دنیای سینمایی مارول نیست که قرار است در فیلم Black Panther دوباره نقش آفرینی کند. فریمن در نقش اورت راس، کاسومبا در نقش آیو و کانی در نقش تی‌چاکا (پدر تی‌چالا) از فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)، به همراه سرکیس در نقش شرور و منفی یولیسیس كلا (Ulysses Klaw) از فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron)، در فیلم Black Panther باز خواهند گشت. کلا (Klaw) یکی از قدیمی‌ترین، معروف‌ترین و قدرتمندترین دشمنان تی‌چالا است که شایعات زیادی مبنی بر حضور در این فیلم شنیده می‌شد. علاوه بر این، مارول خلاصه داستان رسمی فیلم Black Panther را نیز منتشر کرده است:

فیلم Black Panther ادامه داستان تی‌چالا پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War را روایت خواهد کرد. او به خانه خود در سرزمین واکاندا که از ملت‌های آفریقایی با فناوری‌های بسیار پیشرفته بوجود آمده، اما امروزه از هم جدا شده‌اند، بازگشته است و حال تی‌چالا باید بر تخت پادشاهی واکاندا بنشیند. با این حال، زمانی که یک دشمن قدیمی دوباره ظاهر می‌شود، جایگاه و توانایی تی‌چالا به عنوان پادشاه و پلنگ سیاه مورد آزمایش قرار می‌گیرد و زمانی که تی‌چالا وارد جنگ می‌شود، سرنوشت واکاندا و جهان در معرض خطر قرار می‌گیرد.

black panther

چندی پیش مشخص شد که فیلم Black Panther قرار است قسمتی از گذشته و زمان تحصیل تی‌چالا در آمریکا را به تصویر بکشد. با توجه به حضور کانی در این فیلم و اتفاقی که برای وی در فیلم Captain America: Civil War رخ داد، به نظر می‌رسد شاهد صحنه‌های بیشتری از گذشته تی‌چالا و واکاندا در فیلم Black Panther باشیم. اخیرا تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم نیز منتشر شده بود که حضور فریمن را در فیلم Black Panther تایید کرد.

فیلم Black Panther نیز برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده