نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

مقایسه فیلم Black Panther با سریال Game of Thrones توسط دنیل کالویا

دنیل کالویا، بازیگر فیلم پلنگ سیاه (Black Panther)، در مصاحبه اخیر خود این فیلم را با سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) مقایسه کرده است.

حدود ۹ سال از عمر دنیای سینمایی مارول می‌گذرد و روز به روز این دنیا گسترده‌تر و بزرگ‌تر می‌شود. تولیدات فیلم کمپانی مارول استودیو روز به روز در حال افزایش است و این کمپانی توانسته فیلمسازان با استعدادی را به دنیای سینمایی خود جذب کند. شاید در ابتدا کمتر کسی فکر می‌کرد که فیلمی مستقل براساس شخصیت پلنگ سیاه تولید شود، اما مارول با جذب فیلمسازان و بازیگران مستعد، یکی از خواسته‌ها و آرزوهای طرفداران این کمپانی را برآورده کرده است. مارول توانسته با اعتباری که طی این ۹ سال بدست آورده است، رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، را برای کارگردانی فیلم Black Panther استخدام کند.

دنیل کالویا، بازیگر فیلم ترسناک و بسیار موفق برو بیرون (Get Out)، یکی دیگر از این استعدادها است که قرار است در فیلم Black Panther نقش آفرینی کند. حال او در جدیدترین مصاحبه خود از هیجانش در مورد ساخت و تولید این فیلم گفته است. در مصاحبه با مجله GQ، کوالیا توضیح داد که چگونه این فیلم ابرقهرمانی زیبا است و اینکه چرا او برای فیلم Black Panther بسیار هیجان زده است. کالویا گفت:

این فیلم، یک بلاک‌باستر آفریقایی است. این فیلم مانند سریال Game of Thrones خواهد بود و این فیلم بسیار دیوانه‌ کننده است. رایان کوگلر تنها یک مرد عادی است، اما او مثل ما است. او با یک کلاه گلدن استیت و تی‌شرت توپاک در سر تمام صحنه‌های فیلمبرداری فیلم Black Panther حاضر می‌شود و این زیباترین چیزی است که می‌توان مشاهده کرد.

با این حال، بسیار سخت است که دقیقا منظور کالویا از مقایسه فیلم Black Panther با سریال Game of Thrones را متوجه بشویم. هرچند در حال حاضر روشن است که این فیلم شباهت‌هایی به سریال شبکه HBO دارد. طبق تصاویر مفهومی که از فیلم Black Panther در ماه بهمن توسط مارول منتشر شد، به نظر می‌رسد برای طراحی شهر واکاندا از سریال Game of Thrones الهام گرفته شده است. در اوایل ماه بهمن، فیلمبرداری و تولید فیلم Black Panther رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شده است و گفته می‌شود تا ماه می ۲۰۱۷ فیلمبرداری این فیلم طول خواهد کشید. حال به تازگی فیلمبرداری بخش‌هایی از فیلم Black Panther در کشور کره جنوبی آغاز شده و تصاویری نیز از آن منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

طبق لیستی که مارول از بازیگران فیلم Black Panther منتشر کرده است، چادویک بوزمن برای بازی در نقش تی‌چالا / پلنگ سیاه در این فیلم باز خواهد گشت. علاوه بر بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی و فلورنس کاسومبا دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده