نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

Deadpool 3 و X-Force دو فیلم جدا خواهند بود

رت ریس اعلام کرد که فیلم‌های ددپول ۳ (Deadpool 3) و ایکس‌-‌فورس (X-Force)، دو فیلم کاملا جدا خواهند بود.

تولید و فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) بزودی آغاز خواهد شد. مدت زیادی است که شایعات ساخت فیلمی براساس مجموعه X-Force شنیده می‌شود. حال رت ریس، نویسنده فیلم Deadpool (ددپول)، در مصاحبه اخیر خود تایید کرده است که طرفداران شخصیت ددپول می‌توانند انتظار دیدن فیلم Deadpool 3 را نیز داشته باشند. در مصاحبه با وب‌سایت سینمابلند، ریس توضیح داد که فیلم Deadpool 2 برای هر دو فیلم Deadpool 3 و X-Force زمینه سازی خواهد کرد. او گفت:

من فکر می‌کنم که فیلم Deadpool 2 که اکنون بر روی آن کار می‌کنیم، راه را برای ساخت فیلم X-Force که واقعا بیشتر از یک گروه هستند، بسیار هموار می‌کند. اما ممکن است پس از انتشار این فیلم [فیلم Deadpool 2]، به ما اجازه داده شود که بر روی هر دو فیلم Deadpool 3 و X-Force کار کنیم که در واقع نیاز است قراردادهای جدیدی برای آن امضا شود.

Deadpool

مدت طولانی است که فیلم X-Force در دست ساخت است، اما تا به امروز معلوم نبود که این فیلم در واقع فیلم Deadpool 3 است یا یک فیلم مستقل خواهد بود. انتظار می‌رود در فیلم Deadpool 2 شاهد حضور شخصیت کیبل نیز باشیم. ماه گذشته، سیمون کینبرگ، تهیه کننده مجموعه مردان ایکس (X-Men)، تایید کرد که شخصیت کیبل در دو فیلم Deadpool و X-Force حضور خواهد داشت. از دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات عجیب)، و ناتان فیلیون، بازیگر سریال فایرفلای (Firefly)، به عنوان دو گزینه احتمالی برای بازی در نقش کیبل در فیلم Deadpool 2 نام برده می‌شود.

ماه گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم زازی بیتز، بازیگر سریال آتلانتا (Atlanta)، را به عنوان بازیگر نقش نینا ثورمن ملقب به دومینو، در فیلم Deadpool 2 رسما معرفی کرد. علاوه بر این، در ماه اسفند گذشته اولین تریلر فیلم Deadpool 2 منتشر شد که در این تریلر اشاراتی به حضور شخصیت کیبل نیز شده است. دومینو معشوقه کیبل است و با توجه به انتخاب بازیگر نقش دومینو، احتمال حضور شخصیت کیبل نیز در این فیلم افزایش یافته است. فیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 2 احتمالا از اواخر بهار ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده پاول ورنیک و رت ریس خواهد بود. اواخر ماه آبان گذشته، دیوید لیچ به عنوان کارگردان جدید فیلم Deadpool 2 انتخاب و معرفی شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده