نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

فیلمبرداری سریال The Defenders به پایان رسید

کمپانی مارول از به پایان رسیدن فیلمبرداری سریال مورد انتظار دیفندرز (The Defenders) خبر داد.

هفته گذشته سرانجام سریال Iron Fist (آیرون فیست) منتشر شد. آیرون فیست پس از جسیکا جونز، لوک کیج و دردویل، چهارمین عضو گروه مدافعان خواهد بود. در اواسط ماه آبان، فیلمبرداری سریال The Defenders در شهر نیویورک آغاز شد. این سریال نسبت به دیگر سریال‌های مارول که توسط نت فلیکس منتشر می‌شود، کوتاه‌تر است و تنها ۸ قسمت خواهد بود. در ماه دی، اولین تصاویر رسمی سریال The Defenders توسط مجله اینترتیمنت ویکلی منتشر شد که در آن اولین تصویر از سیگورنی ویور نیز دیده می‌شود. او  قرار است نقش شرور و منفی اصلی این سریال را بازی کند.

حال به نظر می‌رسد که فیلمبرداری سریال The Defenders به پایان رسیده است. طبق ویدیویی که ساریت کلین و الودی یونگ، بازیگر نقش الکترا، در اینستاگرام منتشر کرده‌اند، عوامل سازنده و تولید به همراه بازیگران این سریال اخیرا جشن پایان فیلمبرداری سریال The Defenders را برگزار کرده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد که شخصیت الکترا سرانجام در این سریال باز خواهد گشت. فیلمبرداری این سریال حدود ۵ ماه طول کشیده است و زمان آن تقریبا معادل دیگر سریال‌های مارولی شبکه نت‌فلیکس بوده است. علاوه بر چهار شخصیت‌ اصلی، شاهد حضور شخصیت‌های متعددی از این چهار سریال در سریال The Defenders نیز خواهیم بود.

The Defenders

با این وجود، انتظار نمی‌رود که تا نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، تریلر جدیدی از سریال The Defenders منتشر شود. دردویل با بازی چارلی کاکس، آیرون فیست با بازی فین جونز، لوک کیج با بازی مایک کولتر، و جسیکا جونز با بازیکریستین ریتر، اعضای گروه دیفندرز را در این سریال تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، میستی نایت با بازی سیمون میسیک، فاگی نلسون با بازی الدن هنسون، کارن پیج با بازی دبورا آن ول، استیک با بازی اسکات گلن، جری هوگارت با بازی کری-ان ماس، مالکوم دوکاس با بازی اکا داروایل، تریش واکر با بازی ریچل تیلور و کلیر تمپل با بازی روزاریو داوسون، دیگر شخصیت‌هایی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال The Defenders تایید شده است. 

تاکنون تاریخی برای انتشار سریال The Defenders اعلام نشده است، اما پیش بینی می‌شود این سریال طی تابستان سال ۲۰۱۷ از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. همچنین، مارکو رامیرز و داگ پتری بر روی ساخت این سریال نظارت خواهند داشت. این سریال داستان چهار ابرقهرمان را روایت می‌کند که هدف آن‌ها نجات شهر نیویورک است. این چهار شخصیت در ابتدا می‌خواهند که خود به صورت تنهایی با افراد شرور مبارزه کنند، اما در نهایت متوجه می‌شود تنها در صورتی که متحد شوند می‌توانند در برابر این افراد پیروز شوند. سریال The Punisher (پانیشر)، دیگر سریال مشترک مارول و نت‌فلیکس خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده