نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

تصویر جدیدی از بازیگران فیلم The Predator منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تصویر جدیدی از بازیگران حاضر در فیلم غارتگر (The Predator) منتشر کرده است.

در طی این ماه، فیلمبرداری و تولید فیلم The Predator به کارگردانی شین بلک، در شهر ونکوور کانادا رسما آغاز شده است. حال بلک تصویر جدیدی از بازیگران حاضر در این فیلم منتشر کرده است که در آن بازیگران جدید این فیلم نیز دیده می‌شوند. در این تصویر آلفی آلن، آگوستو اگولرا و توماس جین، سه چهره جدیدی هستند که برای اولین بار تصویری از آن‌ها در فیلم The Predator منتشر شده است. تریوانت رودز، بوید هالبروک و کیگان-مایکل کی سه بازیگر دیگری هستند که در این تصویر حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Predator: Latest Cast Members Revealed In New Image

استرلینگ کی براون، الیویا مان، جیکوب ترمبلی و ایوان استراهوفسکی، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Predator حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. رودز به تازگی در یک مصاحبه در مورد شخصیتی که نقش آن را در فیلم The Predator بر عهده دارد، صحبت کرده است. او به سینمابلند گفت:

او یکی از اعضای نیروهای ویژه است. او بهترین دوست شخصیت بوید هالبروک در این فیلم است. من نمی‌دانم چقدر می‌توانم در مورد آن صحبت کنم، اما نام شخصیت من نبراسکا ویلیامز است. چیزهای واقعا هیجان انگیزی در اینجا وجود دارد، صادقانه بگم، داستان فیلم فوق العاده است. شخصیت من فوق العاده است و این فیلم، یک فیلم از شین بلک است. این فیلم، یک فیلم از مجموعه Predator خواهد بود، اما در عین حال یک فیلم از شین بلک نیز است.

بلک بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون مرد آهنی ۳ (Iron Man 3) و مردان خوب (The Nice Guys)، شناخته شده است. او همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون اسلحه مرگبار (Lethal Weapon)، اسلحه مرگبار ۲ (Lethal Weapon 2) و آخرین پسر پیش‌آهنگ (The Last Boy Scout) را نیز بر عهده داشته است. بلک همچنین در فیلم Predator محصول سال ۱۹۸۷، به ایفای نقش پرداخته بود.

فیلم The Predator برای اکران در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۸ (۲۰ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده