نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

مایکل کی ویلیامز به جمع بازیگران فیلم Han Solo پیوست

لوکاس فیلم از اضافه شدن مایکل کی ویلیامز به جمع بازیگران فیلم مستقل و بدون عنوان هان سولو (Han Solo) خبر داد.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کمپانی والت دیزنی و استدیو لوکاس فیلم از اضافه شدن مایکل کی ویلیامز به جمع بازیگران فیلم Han Solo خبر داده‌اند. او قرار است یکی از نقش‌های کلیدی و مهم این فیلم را بازی کند، اما اطلاعات و جزئیات بیشتری از نقش او منتشر نشده است. فیلمبرداری فیلم Han Solo رسما از تاریخ ۲۰ فوریه (۲۲ اسفند) در استودیو فیلم‌سازی پاین‌وود لندن آغاز شده است. علاوه بر این، لوکاس فیلم اخیرا تصویر گروهی از بازیگران حاضر در این فیلم را منتشر کرده است.

ویلیامز بیشتر برای بازی در سریال‌هایی چون وایر (The Wire)، امپراتوری بوردواک (Boardwalk Empire) و آن شب (The Night Of) شناخته شده است. ویلیامز همچنین در فیلم‌هایی چون ۱۲ سال بردگی (12Years a Slave)، خباثت ذاتی (Inherent Vice)، تریپل ناین (Triple Nine)، شکارچیان روح (Ghostbusters) و اساسین کرید (Assassin’s Creed) به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین به عنوان صداپیشه در بازی Battlefield 4 نیز حضور داشته است.

آلدن ارنرایک در نقش هان سولو جوان، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان جوان، امیلیا کلارک در نقشی نامشخص، وودی هارلسون در نقش مربی هان سولو و جوناس سوآتامو در نقش چوباکا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Han Solo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. تندی نیوتون و فیبی والر-بریج دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها تاکنون در این فیلم تایید شده است. با این حال، نقش این دو بازیگر نیز تاکنون اعلام نشده است. کارگردانی فیلم Han Solo بر عهده کریس میلر و فیل لرد خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده لارنس کاسدان، پسر جان کاسدان، بوده است. 

فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، اکران این فیلم تا دسامبر ۲۰۱۸ عقب افتاده است. طبق گفته منابع آگاه وب‌سایت Making Star Wars در صنعت سینما، فیلم Han Solo در روز پنج شنبه ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۲ آذر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است که قرار است در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) به روی پرده برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده