نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

بلک ماسک احتمالا آنتاگونیست اصلی فیلم Gotham City Sirens خواهد بود

طبق تصویری که اخیرا دیوید آیر منتشر کرده است، شخصیت بلک ماسک احتمالا شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) خواهد بود.

طبق تصویری که اخیرا دیوید آیر در شبکه‌های مجازی منتشر کرده است، به احتمال زیاد شخصیت بلک ماسک شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم مستقل هارلی کوئین که Gotham City Sirens نام دارد، خواهد بود. آیر اخیرا تصویری در توییتر شخصی خود منتشر کرده است که در آن شخصیت بلک ماسک، یکی از شخصیت‌های شرور و منفی اصلی مجموعه بتمن، دیده می‌شود. با این حال، او حضور شخصیت بلک ماسک را در فیلم Gotham City Sirens رسما تایید نکرده است، هرچند آیر پیش از این در اقدامی تقریبا مشابه تصویر جرد لتو را به عنوان بازیگر نقش جوکر در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته بود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Black Mask

شخصیت بلک ماسک اولین بار در سال ۱۹۸۵ در کامیک شماره ۳۸۶ بتمن معرفی شد. بلک ماسک رهبر یک گروه جنایتکار در شهر گاتهام است و علاقه زیادی به جمع آوری ماسک‌های مختلف از جمله نقاب بتمن، دارد. همچنین این شخصیت در مجموعه بازی Batman Arkham نیز حضور داشته است. پیش از این تایید شده است که شخصیت زن گربه‌ ای یکی از سه شخصیت اصلی فیلم Gotham City Sirens خواهد بود. بلک ماسک در یکی از داستان‌های زن گربه‌ای نقش پر رنگی داشته است که در نهایت زن گربه‌ای، بلک ماسک را به قتل می‌رساند. 

در اواخر ماه آذر، ساخت فیلم Gotham City Sirens رسما تایید شد. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید آیر، کارگردان فیلم Suicide Squad، خواهد بود. تمرکز این فیلم بر روی شخصیت هارلی کوئین با بازی مارگو رابی، است. رابی علاوه بر بازی در نقش هارلی کوئین، در نقش تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Gotham City Sirens بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت و کریستینا هادسون خواهد بود. انتظار می‌رود در این فیلم شاهد دو شخصیت زن گربه‌ای و پویزن آیوی در کنار هارلی کوئین نیز باشیم. با این حال، هنوز بازیگر این دو شخصیت انتخاب و معرفی نشده‌اند.

علاوه بر این، کمپانی برادران وارنر تایید کرد که فیلم جوخه انتحار ۲ (Suicide Squad 2) همچنان در دست توسعه و مراحل اولیه پیش تولید است. طبق خبرهای منتشر شده، مل گیبسون و دانیل اسپینوزا، دو گزینه اصلی برادران وارنر برای کارگردانی این فیلم هستند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده