نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

مارگو رابی تهیه کننده فیلم مستقل Harley Quinn خواهد بود

مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad)، با امضای قراردادی با کمپانی برادران وارنر، علاوه بر بازی در فیلم مستقل هارلی کویین (Harley Quinn)، در نقش تهیه کننده نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

چند ماه پیش شایعه منتشر شد مبنی بر اینکه مسئولان بخش سینمایی دی‌سی در نظر دارند فیلمی مستقل براساس هارلی کویین، روان پزشک و بیمار روانی فیلم Suicide Squad، تولید و اکران کنند، اما به نظر می‌رسد موفقیت این فیلم باعث شده است که احتمال ساخت فیلم مستقل هارلی کویین افزایش پیدا کند. طبق خبری که اخیرا منتشر شده است، مارگو رابی علاوه بر بازی و بازگشت در نقش هارلی کویین در فیلم مستقل این شخصیت، در نقش تهیه کننده نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، در توافقی که بین این بازیگر زن و برادران وارنر حاصل شده است، او در هر پروژه‌ این استودیو حضور خواهد داشت، اولین گزینه قرارداد او با این استودیو، حضور شرکت وی به نام LuckyChap Entertainment، به عنوان تهیه کننده برای توسعه و ساخت پروژه و فیلم‌‌های مختلف است. این وب‌سایت اضافه می‌کند که فیلم Harley Quinn در حال حاضر مراحل اولیه خود را پشت سر می‌گذارد و حضور مارگو رابی به عنوان بازیگر و تهیه کننده در این فیلم، ساخت آن را تضمین می‌کند. در خبری که از فیلم مستقل Harley Quinn در ماه می منتشر شد، عنوان شد که احتمال دارد دیگر ابرقهرمان‌ها و شخصیت‌های شرور زن دنیای دی‌سی نیز از جمله بت‌گرل، Birds of Prey، کاتانا و Poison Ivy نیز در این فیلم حضور داشته باشند. در آن زمان یک منبع به هالیوود ریپورتر گفت:

هنگامی که رابی به عنوان بخشی از فیلم Suicide Squad معرفی شد، او شروع به خواندن کامیک‌های متعدد کرد که به همان اندازه بتواند اطلاعاتی احتمالا کامل از این شخصیت‌ها بدست آورد. در این روند، او شخصیت‌های زن متعددی از دنیای دی‌سی را برای این فیلم در نظر گرفته است. او نویسنده‌هایی را برای کمک به این پروژه اضافه کرده است و برادران وارنر نیز آن‌ها را استخدام کرده است.

فیلم Suicide Squad با وجود دریافت نقد‌های متوسط و ضعیف، توانسته است در سراسر دنیا بیش از ۷۰۰ میلیون فروش کند. این فیلم در حال حاضر هشتمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۶ میلادی است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده