نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

کارگردان فیلم مستقل بتمن مشخص شد

پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره مشخص شد که مت ریوز کارگردانی فیلم مستقل بتمن را بر عهده خواهد گرفت.

یکی از معضلاتی که استودیو برادران وارنر با آن مدت‌ها است درگیر است، کارگردان فیلم مستقل بتمن بود که به نظر می‌رسید پیدا کردن فردی که بخواهد در صندلی کارگردانی این فیلم بنشیند، به این راحتی‌ها نباشد. ابتدا بن افلک، بازیگر نقش بتمن، اعلام کرد که قصد دارد این فیلم را کارگردانی کند اما پس از مدتی از این کار انصراف داد. پس از این، برادران وارنر اعلام کردند که مت ریوز،‌ کارگردان فیلم‌های کلاورفیلد و طلوع سیاره میمون‌ها، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد گرفت. اما این داستان به همینجا ختم نشد و ریوز هم از کارگردانی فیلم انصراف داد. اما امروز، استودیو برادران وارنر بالاخره اعلام کرد که با ریوز به توافق رسیده و با او برای کارگردانی این فیلم، قرارداد امضا کرده است. ریوز پس از امضای قرارداد به وب‌سایت هالیوود ریپورتر گفت:

من از بچگی عاشق داستان‌های بتمن بوده‌ام. او یک شخصیت با کاریزما و فوق‌العاده است. من بسیار مفتخر و هیجان‌زده هستم که می‌خواهم با استودیو برادران وارنر همکاری کنم. ما می‌خواهیم یک برداشت حماسی و احساسی از شوالیه شنل‌پوش را برروی صفحه بزرگ سینما بیاوریم.

ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ بود که بن افلک اعلام کرده بود که این فیلم را کارگردانی نخواهد کرد اما نقش بتمن را در این فیلم ایفا می‌کند. وی در زمان اعلام خبر انصراف از کارگردانی فیلم گفته بود:

شخصیت‌های مشخص و معینی که جایگاه ویژه‌ای در قلب میلیون‌ها نفر آدم در سراسر جهان دارند، وجود دارند. بنابراین برای ایفای این نقش نیاز دارید که تمرکز، شور و اشتیاق و بهترین عملکرد خود را داشته باشید تا بتوانید چیزی که از شما انتظار می‌رود به بهترین شکل ممکن اجرا کنید. من متوجه شده‌ام که نمی‌توانم هر دو کار را به بهترین شکل ممکن و سطحی که آن‌ها انتظار دارند، انجام بدهم. من به همراه استودیو تصمیم گرفته‌ایم که برای این پروژه کارگردانی دیگری را پیدا و انتخاب کنیم که با من در این فیلم بزرگ همکاری خواهد کرد. من هنوز هم در این فیلم حضور دارم و ما در حال ساختن آن هستیم، اما در حال حاضر به دنبال یک کارگردان جدید برای این پروژه هستیم. من همچنان به این پروژه متعهد باقی خواهم ماند و با نگاهی رو به جلو به دنبال زندگی بخشیدن به این فیلم برای تمامی طرفداران این شخصیت در سراسر جهان هستیم.

در ماه آگوست سال گذشته نیز افلک تعدادی عکس از شخصیت منفی اصلی این فیلم یعنی دت‌استروک منتشر کرده بود و مشخص شده که نقش این شخصیت منفی را جو مانگانلو ایفا خواهد کرد. هنوز تاریخ اکران فیلم مستقل بتمن مشخص نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده