نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد

کمپانی مارول استودیو تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرده است که سیاره هالک را به تصویر می‌کشد.

انتظار می‌رود اولین تریلر فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) همزمان با اکران فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2)، دیگر فیلم مارول استودیو در اواخر ماه آوریل در اروپا منتشر شود. این فیلم، سومین فیلم از مجموعه ثور (Thor) است که قرار است در ماه نوامبر ۲۰۱۷ به روی پرده برود. حال مارول تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرده است. در بخشی از این تصاویر، شاهد مسابقه گلادیاتوری بین ثور و هالک در سیاره هالک هستیم. همچنین در این تصاویر، اولین نگاه کامل از شخصیت شرور و منفی هلگا با بازی کیت بلانشت، را نیز برای ما فراهم می‌کند. علاوه بر این، تصاویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Thor: Ragnarok نیز دیده می‌شود. این تصاویر، بخشی از پیش نمایش فیلم‌های فاز سوم دنیای سینمایی مارول است که قرار است همراه با نسخه نسخه بلوری فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) منتشر شوند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok Concept Art Planet Hulk

نبرد گلادیاتوری از مجموعه کتاب‌های کامیک سیاره هالک (Planet Hulk) الهام گرفته شده است. در ماه دسامبر، تصویری مفهومی و تبلیغاتی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد. در این تصویر هالک و ثور را در کنار یکدیگر مشاهده می‌کنیم که به نظر می‌رسد در حال جنگیدن با گروهی هستند و ثور با ظاهری متفاوت و بدون چکش میولنیر و هالک با لباس گلادیاتوری خود، در این تصویر حضور دارند. پیش از این، وایتیتی تایید کرده بود که بخش داستانی هالک و بخشی از اتفاقات فیلم Thor: Ragnarok در سیاره ساکار ملقب به سیاره هالک، جریان دارد. وایتیتی به مجله توتال فیلم گفت:

ساکار یک معجون دیوانه کننده است، محلی که با زمین خیلی فاصله دارد که بزرگترین تغییرات را در داستان، اتفاقات و شخصیت‌های اصلی فیلم (ثور و هالک) ایجاد خواهد کرد.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این در حالی است که اخیرا حضور شخصیت دکتر استرنج با نقش آفرینی بندیکت کامبربچ، در این فیلم تایید شده است. تام هیلدستون اخیرا اعلام کرده که ممکن است شخصیت لوکی در فیلم‌های آینده مارول دوباره بازگردد.

فیلم  Thor: Ragnarok به کارگردانی تایکا وایتیتی، برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. ماه گذشته، مارول اولین تصویر و خلاصه داستان رسمی این فیلم را منتشر کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده