نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳

بخشی از اتفاقات فیلم Thor: Ragnarok در سیاره ساکار جریان دارد

تایکا وایتیتی تایید کرد که بخش داستانی هالک در فیلم Thor: Ragnarok در سیاره ساکار ملقب به سیاره هالک، جریان دارد.

زمانی که مارول قسمت سوم مجموعه ثور (Thor) را با عنوان ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) معرفی کرد، طرفداران انتظار داشتند که خط داستانی کامیک اصلی در این فیلم دنبال شود. اما پس از تایید حضور هالک در این فیلم، مشخص شد که بخشی از خط داستانی کامیک سیاره هالک (Planet Hulk) را نیز در این فیلم مشاهده خواهیم کرد. این نظریات زمانی قوت گرفت که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال زره گلادیاتوری هالک را در غرفه مارول استودیو مشاهده کردیم. با این حال، تا به امروز اطلاعاتی از خط داستانی فیلم Thor: Ragnarok منتشر نشده است.

تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok، پیش از این اشاراتی به حضور شخصیت کورگ در این فیلم کرده و همچنین حضور شخصیت میک را در فیلم Thor: Ragnarok نیز تایید کرده بود، این دو شخصیت بخشی از خط داستانی سیاره هالک در این فیلم خواهند بود. حال وایتیتی تایید کرده است که بخش مهمی از داستان فیلم Thor: Ragnarok در سیاره ساکار که آن را با نام سیاره هالک نیز می‌شناسیم، جریان خواهد داشت. او تایید کرد که نبرد بزرگی در این سیاره مشاهده خواهیم کرد. طبق اطلاعاتی که اخیرا از شماره جدید مجله توتال فیلم منتشر شده است، وایتیتی تایید کرده است که ثور و هالک در این سیاره یکدیگر را ملاقات خواهند کرد و به هم کمک می‌کنند. او در این رابطه گفته است:

ساکار یک معجون دیوانه کننده است، محلی که با زمین خیلی فاصله دارد که بزرگترین تغییرات را در داستان، اتفاقات و شخصیت‌های اصلی فیلم (ثور و هالک) ایجاد خواهد کرد.

Planet Hulk

حال که خط داستانی سیاره ساکار در فیلم Thor: Ragnarok تایید شده است، این سیاره به نظر می‌رسد بخش مهمی از داستان این فیلم را تشکیل خواهد داد و باید دید از بخش داستانی سیاره هالک چقدر در این فیلم استفاده خواهد شد. بروس بنر / هالک در پایان فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) سوار کوئین جت شد و اعضای انتقام‌جویان را ترک کرد و حال به نظر می‌رسد که در سیاره ساکار سقوط خواهد کرد. پیش از این تصاویری از هالک در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Thor: Ragnarok در کنار کوئین جت منتشر شده بود. انتظار می‌رود در این فیلم شاهد نبردهای گلادیاتوری هالک نیز باشیم.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری،  کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر / هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ و کیت بلانشت در نقش هلا، شخصیت منفی و شرور فیلم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. چندی پیش نیز، اعلام شد سم نیل، بازیگر فیلم پارک ژوراسیک (Jurassic Parkبه جمع بازیگران فیلم Thor: Ragnarok اضافه شده است. نقش او در این فیلم هنوز اعلام نشده است.

فیلم  Thor: Ragnarok به کارگردانی تایکا وایتیتی، برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. فیلمبرداری این فیلم در اوایل ماه آبان به پایان رسید و مدتی پیش نیز اولین پوستر تبلیغاتی این فیلم منتشر شد که در آن هالک و ثور در کنار یکدیگر در حال مبارزه و جنگیدن هستند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده