نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

مدت زمان فیلم Logan مشخص شد

کمپانی فاکس قرن بیستم مدت زمان فیلم مورد انتظار Logan را به طور رسمی اعلام کرد.

بدون شک فیلم لوگان (Logan) یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ میلادی است که حدود یک ماه دیگر به روی پرده خواهد رفت. اواخر ماه گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم دومین تریلر این فیلم را منتشر کرد که با استقبال بسیار مثبت طرفداران و علاقه‌مندان به سینما روبرو شد. این فیلم آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان/ ولورین و پاتریک استوارت در نقش چارلز اگزاویر/ پروفسور ایکس، خواهد بود. این دو بازیگر از انتشار فیلم مردان ایکس (X-Men) در سال ۲۰۰۰، طی ۱۷ سال ایفاگر نقش این شخصیت‌ها در فیلم‌های مختلف این مجموعه بوده‌اند.

فیلم Logan به نظر می‌رسد حال و هوای متفاوتی نسبت به فیلم‌های دیگر این مجموعه و دیگر فیلم‌های ابر قهرمانی دارد و ظاهرا قرار است شاهد یک پایان غم انگیز برای دو شخصیت محبوب لوگان و پروفسور ایکس در این فیلم باشیم. حال این فیلم قرار است در جشنواره بین‌ المللی فیلم برلین امسال نمایش داده شود. این برای اولین بار است که یک فیلم اقتباس شده از کتاب‌های کامیک قرار است در این جشنواره نمایش داده شود. حال طبق اطلاعاتی که وب‌سایت این جشنواره منتشر کرده، مدت زمان فیلم مشخص شده است. طبق این اطلاعات، مدت زمان فیلم Logan حدود ۱۳۵ دقیقه خواهد بود و نمایش این فیلم قرار است از روز جمعه ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) آغاز شود. انتظار می‌رود نقدهای این فیلم نیز همزمان با نمایش این فیلم در جشنواره فیلم برلین منتشر شود.

logan

مدت زمان فیلم Logan در مقایسه با قسمت قبل، یک دقیقه کمتر است. مدت زمان فیلم ولورین (The Wolverine) حدود ۱۳۶ دقیقه بود. مدت زمان فیلم اول این مجموعه که خاستگاه مردان ایکس: ولورین (X-Men Origins: Wolverine) نام داشت نیز ۱۰۷ دقیقه بود. با این حال، مدت زمان فیلم Logan در مقایسه با دو فیلم اخیر مجموعه X-Men به نام‌های مردان ایکس: روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past) و مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse نسبتا کمتر است. مدت زمان این دو فیلم به ترتیب ۱۵۸ و ۱۴۷ دقیقه بوده است.

ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دافنه کین نیز قرار است نقش لورا کین/X-23 را در این فیلم بازی کند. کارگردانی فیلم Logan بر عهده جیمز منگولد بوده و دیوید جیمز کلی نیز بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده است. جکمن در مصاحبه اخیر خود گفته است که اتفاقات فیلم Logan در دنیای سینمایی مردان ایکس X-Men جریان نداردعلاوه بر این، منگولد تایید کرده است که شخصیت ابرشرور آقای شوم (Mister Sinister) در فیلم مورد انتظار Logan حضور ندارد.

فیلم Logan قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود. اوایل این ماه، این فیلم رسما توانست درجه سنی بزرگسال را از انجمن سینمایی آمریکا دریافت کند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده