نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

انتشار پوستر جدید فیلم Power Rangers

کمپانی لاینزگیت اخیرا پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار Power Rangers منتشر کرده است.

اوایل این ماه، دومین تریلر فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) منتشر شد که شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم بودیم. حال کمپانی لاینزگیت پوستر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. این پوستر، نگاه جدید و بهتری از ربات‌ها و وسایل نقلیه‌ی زوردس (Zords) به ما ارائه می‌کند که در کنار شخصیت‌های اصلی فیلم قرار گرفته‌اند. در قسمت بالای پوستر نوشته «It's Morphin Time» دیده می‌شود که شعار رسمی این فیلم است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

New Power Rangers Movie Poster

 فیلم Power Rangers قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۴ فروردین ۱۳۹۶) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دین ایزرالیت، کارگردان فیلم پروژه آلماناک (Project Almanac) بوده است. دیکر مونتگمری در نقش رنجر قرمز، نائومی اسکات در نقش رنجر صورتی، بکی جی در نقش رنجر زرد، آر جی سایلر در نقش رنجر آبی و لودی لین در نقش رنجر سیاه اعضای تیم نوجوان Power Rangers را در این فیلم تشکیل می‌دهند. در کنار آن‌ها نیز برایان کرانستون، در نقش زردان و الیزابت بنکس در نقش ریتا رپولسا، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

کمپانی لاینزگیت به موفقیت فیلم Power Rangers بسیار خوشبین است. این کمپانی اعتقاد دارد که این فیلم می‌تواند موفقیت دو مجموعه جان ویک (John Wick) و عطش مبارزه (The Hunger Games) را تکرار کند. لاینزگیت در نظر دارد حدود هفت قسمت از این مجموعه تولید و منتشر کند. با این حال، هنوز ساخت دنباله این فیلم رسما تایید نشده است. قرار است همزمان با اکران فیلم Power Rangers، بازی Power Rangers: Legacy Wars که یک بازی اندروید و آیفون چند‌نفره است، منتشر شود. علاوه بر این، در ماه ژانویه نیز بازی Mighty Morphin Power Rangers: Mega Battle بر روی سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده