نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

بازیگران سریال Power Rangers در بازسازی آن حضور نخواهند داشت

طبق گفته والتر جونز، بازیگر نقش رنجر سیاه / زک در سریال Mighty Morphin Power Rangers، بازیگران این سریال حتی به صورت یک حضور کوتاه و نمادین در بازسازی آن حضور نخواهند داشت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سال آینده میلادی بازسازی فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و به نظر می‌رسد قرار نیست شاهد حضور بازیگران اصلی و سریال آن حتی به صورت کوتاه و نمادین باشیم. والتر جونز، بازیگر نقش رنجر سیاه / زک در سریال تلویزیونی Power Rangers که در دهه ۹۰ میلادی پخش می‌شد، در پادکست Audibly Exquisite گفت که طرفداران نباید انتظار داشته باشند بازیگران اصلی سریال یا دیگر بازیگران آن را در بازسازی جدید فیلم آن مشاهده کنند. به نقل از وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی، جونز می‌گوید:

متاسفانه ما برای حضور و اینکه بخشی از فیلم باشیم، دعوت نشده‌ایم. برای من این موضوع گیج کننده است، اما با این وجود برای فیلم کاملا هیجان زده هستم.

Power Rangers

این بسیار معمول و عادی است که بازیگران اصلی یک فیلم یا سریال در بازسازی آن یا دنباله‌ی یک پروژه خاص حضور کوتاه و نمادینی داشته باشند. با این حال، در همه زمان‌ها و همیشه شاهد مشارکت و حضور تمام بازیگران قدیمی نیستیم. اخیرا، بیل مری و دن اکروید حضور کوتاهی را فیلم جدید شکارچیان روح (Ghostbusters) داشته‌اند، هرچند ریک مورانیس، دیگر بازیگر قدیمی فیلم اصلی آن، از حضور و نقش آفرینی در بخش کوتاهی از این فیلم خودداری کرده بود. یکی از دلایلی که ممکن است بخاطر آن بازیگران سریال اصلی Power Rangers در بازسازی آن حضور نداشته باشند، داستان فیلم است که ارتباطی با نسخه اصلی ندارد. برایان کرانستون، بازیگر نقش زردان در فیلم Power Rangers، اخیرا گفته است که این فیلم با سریال دهه ۹۰ میلادی آن تقریبا هیچ شباهتی به هم ندارند. کرانستون توضیح می‌‌دهد:

شما نمی‌توانید این نسخه از فیلم Power Rangers را با سریال تلویزیونی آن مقایسه کنید. در بیشتر قسمت‌ها شباهتی به هم ندارند. برای اینکه شما اطمینان حاصل کنید اصول اصلی و کلی سریال در بازسازی آن حفظ شده است، اما منابعی که از آن الهام گرفته شده است، متفاوت است، حساسیت و رویکردی که در ساخت فیلم آن است، کاملا متفاوت است.

فیلم Power Rangers قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۴ فروردین ۱۳۹۶) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دین ایزرالیت، کارگردان فیلم پروژه آلماناک (Project Almanac) خواهد بود. الیزابت بنکس قرار است نقش شخصیت ریتا رپولسا، شخصیت شرور و منفی فیلم را در کنار دیکر مونتگمری در نقش رنجر قرمز، ناومی اسکات در نقش رنجر صورتی، بکی جی در نقش رنجر زرد، آر جی سایلر در نقش رنجر آبی و لودی لین در نقش رنجر سیاه اعضای تیم نوجوان Power Rangers را در این فیلم تشکیل می‌دهند، بازی کند. پیش از این پوسترهایی از شخصیت‌های این فیلم به همراه تصویر گروهی از شخصیت‌های فیلم Power Rangers منتشر شده بود. جان فلتیمر، مدیر عامل کمپانی لاینزگیت، خوشبین است که از اولین فیلم Power Rangers که سال آینده اکران خواهد شد، تعداد زیادی ادامه ساخته شود. او در یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران گفت:

ما واقعا در مورد فیلم Power Rangers هیجان زده هستیم، ما می‌توانیم شاهد ساخت ۵، ۶ یا ۷ فیلم از آن باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده