نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

احتمال ساخت سریال پیش درآمد جان ویک وجود دارد

چاد استاهلسکی اعلام کرد که ممکن است سریال پیش درآمد جان ویک تولید و از شبکه‌های تلویزیونی منتشر شود.

فیلم مورد انتظار جان ویک: قسمت ۲ (John Wick: Chapter 2) هفته آینده به روی پرده می‌رود و بار دیگر شاهد بازگشت قاتل حرفه‌ای به نام جان ویک با نقش آفرینی کیانو ریوز، خواهیم بود. در حالی که ساخت قسمت سوم فیلم جان ویک (John Wick) تایید شده است، حال کارگردان این فیلم از احتمال ساخت سریال پیش درآمد این شخصیت محبوب نیز خبر داده است. در جریان یک کنفرانس خبری، چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم John Wick: Chapter 2 توضیح داد که چرا احتمال ساخت یک سریال پیش درآمد براساس شخصیت جان ویک وجود دارد. به نقل از اسلش‌فیلم، او گفت:

ما در حال حاضر بر روی یک فیلم پیش درآمد کار نمی‌کنیم. ما ابتدا می‌خواستیم که بر روی یک فیلم پیش درآمد کار کنیم، اما متوجه شدیم که به تنهایی ایده مناسبی برای یک فیلم سینمایی نیست. ما تقریبا یک فیلمنامه برای یک فیلم پیش درآمد نوشته بودیم، اما ما می‌خواستیم این ایده‌ها را برای بخش‌های دیگر حفظ کنیم. کمپانی لاینزگیت به ساخت یک سریال براساس مجموعه جان ویک بسیار علاقه‌مند است و برای ما و کسانی که ایده‌های خلاقانه‌ای دارند، نیز ساخت یک سریال تلویزیونی بسیار جذاب است. من فکر می‌کنم که در یک سریال تلویزیونی شما هر چیزی را می‌توانید بهتر و بیشتر از یک فیلم دو ساعته گسترش دهید و به آن بپردازید. ما علاقه داریم تمامی داستان‌هایی را که اکنون تکمیل کرده‌ایم و شاید تمام ایده‌های پیش درآمد و ایده‌هایی که در حال حاضر غیر ممکن به نظر می‌رسد، در رسانه‌ای دیگر از آن‌ها استفاده کنیم.

John Wick: Chapter 2

در جریان نمایشگاه کامیک کان نیویورک سازندگان فیلم John Wick، ساخت قسمت سوم این فیلم را تایید کردند. چاد استاهلسکی در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر گفت که در حال حاضر تیم تولید این فیلم سخت مشغول کار بر روی قسمت سوم این مجموعه هستند. استاهلسکی در این رابطه گفت:

استودیو از ما خواسته است که ایده‌ها و فکرهای یکدیگر را کنار هم قرار بدهیم و چیزی جدید را آماده ساخت بکنیم. وینستون بخش بزرگی از فیلم بعدی است، به همین ترتیب لنس ردیک نیز بخش بزرگی از آن خواهد بود. ما ایده‌هایی برای آن‌ها داریم.

اواخر ماه آذر، دومین تریلر فیلم John Wick: Chapter 2 منتشر شد. همچنین در طی ماه گذشته، تصاویر، تبلیغ تلویزیونی و پوستر جدیدی از این فیلم منتشر شده بود. علاوه بر ریوز، کامن، بریجیت مویناهان، ایان مک‌شین، روبی رز،ریکاردو اسکامارچو، پتر استورماره، لارنس فیشبرن، لنس ردیک و جان لگویزمائو دیگری بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 2 حضور دارند و در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم John Wick: Chapter 2 قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۲ بهمن) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده