نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳

دو بازیگر جدید به فیلم Aquaman اضافه شد

طبق خبرهای منتشر شده، نیکول کیدمن و یحیی عبدل متین دوم به جمع بازیگران فیلم مورد انتظار Aquaman اضافه شده‌اند.

فیلمبرداری فیلم آکوامن (Aquaman) بزودی در استرالیا آغاز خواهد شد و قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. حال طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده، کمپانی برادران وارنر بازیگر نقش مادر آکوامن و نقش شرور و منفی اصلی فیلم Aquaman را انتخاب کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، نیکول کیدمن در حال مذاکرات اولیه با کمپانی برادان وارنر برای بازی در نقش آتلانا، مادر آکوامن است. این وب‌سایت بسیار خوش بین است که کیدمن بازی در این نقش را بزودی قبول خواهد کرد. 

کیدمن چندان با دنیای دی‌سی غریبه نیست. او پیش از این نقش دکتر چیس میرادان، مشعوقه بروس وین را در فیلم بتمن برای همیشه (Batman Forever) محصول سال ۱۹۹۵، بر عهده داشت. علاوه بر این، هالیوود ریپورتر اضافه می‌کند که یحیی عبدل متین دوم نیز در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای بازی در نقش شرور و منفی اصلی فیلم Aquaman است. گفته می‌شود او قرار است نقش بلک مانتا را در این فیلم بازی کند. منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر گفته‌اند:

طی دو هفته گذشته جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman و استودیو سازنده با بازیگران متعددی ملاقات کرده‌اند که عبدل متین اواخر هفته گذشته با آن‌ها ملاقات کرده است. او روز دوشنبه پیشنهاد رسمی برای بازی در این فیلم را دریافت کرده است و در حال حاضر مذاکرات جریان دارد و احتمالا بزودی توافق نهایی حاصل خواهد شد.

Black Manta Aquaman

گفته می‌شود عبدل متین در بین گزینه‌های نهایی برای بازی در نقش لاندو کالریسیان جوان در فیلم هان سولو (Han Solo) نیز بوده است، اما در نهایت دونالد گلاور به عنوان بازیگر این نقش انتخاب و معرفی شد. جیسون موموآ در نقش آرتور کوری / آکوامن، امبر هرد در نقش ملکه مرا و ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، از جمله بازیگرانی هستند که تا به امروز حضورشان در فیلم Aquaman تایید شده است. مدتی پیش نیز اعلام شد که پاتریک ویلسون به جمع بازیگران فیلم Aquaman اضافه شده است و قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اورم ماریوس ملقب به اوشن مستر (Ocean Master) را در این فیلم بازی کند.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) اکران شود، اما چندی پیش برادران وارنر اکران فیلم Aquaman  را تا ماه اکتبر همان سال، عقب انداخت.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده