نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

جان بویگا را در تصاویر جدید فیلم Pacific Rim 2 ببینید

تصاویر جدیدی که از فیلم Pacific Rim 2 منتشر شده‌اند جان بویگا را در صحنه‌های فیلمبرداری این فیلم نشان می‌دهند.

فیلمبرداری دنباله Pacific Rim که با نام Pacific Rim: Uprising شناخته می‌شود چند ماه پیش در کشور استرالیا آغاز شد. به تازگی چند تصویر از صحنه‌های مختلف فیلمبرداری این اثر منتشر شده‌اند که جان بویگا، یکی از بازیگران اصلی فیلم را در لباسی عجیب و در حال اجرای صحنه‌های اکشن نشان می‌دهند. لباسی که بویگا پوشیده نوعی پوشش پیشرفته مخصوص است که «شکارچی» (Jaeger) نامیده می‌شود. تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید توسط وبسایت رسمی طرفداران بویگا (john-boyega.org) به انتشار رسیده‌اند.

Uprising که دنباله فیلم علمی-تخیلی Pacific Rim (سال ۲۰۱۳) به کارگردانی گیلرمو دل تورو است، به وسیله استیون اس. دی‌نایت، کارگردان سریال اسپارتاکوس (Spartacus)، ساخته می‌شود. در ابتدا اعلام شده بود که این فیلم Pacific Rim: Maelstrom نام دارد، اما ماه گذشته اسم آن به Uprising تغییر پیدا کرد.

ساخته شدن فیلم Pacific Rim: Uprising با کش و قوس‌های زیادی همراه بوده است. سال گذشته اعلام شد که تولید این فیلم به طور کلی منتفی شده، اما کمی بعد دل تورور اعلام کرد که Pacific Rim 2 همچنان در دست ساخت قرار دارد. در نهایت مشخص شد که دل تورور کارگردانی این فیلم را به دی‌نایت سپرده و خودش به تهیه‌کنندگی Uprising می‌پردازد.

جان بویگا در ماه خرداد به جمع بازیگران Uprising پیوست. در آن زمان دل تورو درباره حضور بویگا در این فیلم گفته بود:

با کمال افتخار و خوشحالی ورود جان به یک دنیای سندباکس فوق‌العاده را خوشامد می‌گویم. دنیای Pacific Rim با حضور او به عنوان یکی از بازیگران اصلی تقویت خواهد شد،‌ همچنان که به شکل دنیایی چندفرهنگی و چندلایه به حضورش ادامه خواهد داد. «نجات دنیا به وسیله دنیا» هدف ما بود و من نمی‌توانم به فرد بهتری برای انجام این کار فکر کنم.

علاوه بر بویگا، بازیگرانی چون اسکات ایستوود، ژانگ جین، کیلی اسپنی و جینگ تیان نیز در Pacific Rim: Uprising به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) به روی پرده‌ سینماهای دنیا خواهد رفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده