نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

دل تورو: فیلم Pacific Rim 2 لغو نشده است و مراحل ساخت خود را ادامه می دهد

با وجود اینکه پیش از این خبر لغو پروژه‌ی ساخت ادامه‌ی فیلم Pacific Rim اعلام شده بود، اما گیلرمو دل تورو، کارگردان قسمت اول و ادامه‌ی آن، در صحبت‌هایی این اخبار را تکذیب کرده و گفته است که این پروژه با تغییراتی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. با جزئیات این خبر در ادامه با زومجی همراه باشید.

با وجود اخبار منتشر شده از لغو کلی پروژه‌ی فیلم Pacific Rim 2، گیلرمو دل تورو، کارگردان آن، اعلام کرده است که این اخبار صحیح نیست. ماجرای زنده شدن قسمت دوم این فیلم از آنجایی نشأت می‌گیرد که کمپانی لِجِندِری پیکچرز، کمپانی سازنده‌ی فیلم، به یک گروه چینی فروخته شده است. قسمت اول فیلم حاشیه اقیانوس آرام  فروش فوق‌العاده‌ای را در چین تجربه کرد که شاید دلیل ساخت قسمت دوم را بتوان به همین موضوع مرتبط دانست.

دل تورو دیروز در پستی در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

حاشیه اقیانوس آرام ۲ لغو شد؟ هرچیزی را که می‌خوانید باور نکنید. این فیلم ادامه دارد و من هم با آن خواهم ماند!

1452616283422499-dalian-wanda-group-acquires-legendary-entertainment-for-35-billion

گروه بزرگ اقتصادی دالیان واندا گروپ، که بزرگترین شرکت چینی در زمینه‌ی توسعه‌ی مالکیت خصوصی و بزرگترین اپراتور سینما‌های زنجیره‌ای در دنیا است، کمپانی لِجِندِری پیکچرز را با قیمت سه و نیم میلیارد دلار خریداری کرد تا بزرگترین امید طرفداران این فیلم برای ادامه‌ی ساخت قسمت جدید آن باشد. با وجود فروش پایین ۱۰۱ میلیون دلاری قسمت اول در آمریکای شمالی، این فیلم با فروش خوب در سطح بین‌المللی خصوصا در چین (Pacific Rim به ششمین فیلم هالیوودی پرفروش تاریخ در چین مبدل شد) توانست فروش کلی خود را به ۴۱۱ میلیون دلار برساند.Thomas Tull legendary pictures

کمپانی مطرح لِجِندِری سازنده‌ی فیلم Warcraft هم هست که برای ساخت آن از دنیای این بازی الهام گرفته شده است. از جمله محبوب‌ترین فیلم‌های این کمپانی می‌توان به Godzilla، Inception، Man of Steel و Jurassic World اشاره کرد. توماس تول، رئیس و مدیر اجرایی لِجِندِری، در اظهاراتی در خصوص همکاری این کمپانی با این گروه چینی گفته است:

کمپانی‌های واندا و لِجِندِری یک کمپانی سرگرمی بین المللی کاملا جدید را به اتفاق هم خواهند ساخت. هر روز درخواست‌ها برای تولید محتوای با کیفیت در بخش سرگرمی در سرتاسر دنیا، به خصوص چین، بالاتر می‌رود. ما قدرت‌ها و توانایی‌هایمان را با یکدیگر ترکیب خواهیم کرد تا تجربیات سرگرم کننده‌ی بهتری را برای مخاطبان جهانی فرآهم آوریم.

همچنین، از گیلرمو دل‌تورو اخبار دیگری هم به تازگی منتشر شده است که به سریال جدیدی به کارگردانی وی به نام Trollhunters (شکارچیان غول) بر می گردد که از شبکه‌ی نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده