نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

فیلم Deadpool بیشترین دانلود غیر مجاز را در سال ۲۰۱۶ داشته است

طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، فیلم ددپول (Deadpool) بیش از هر فیلم دیگری در سال ۲۰۱۶ به صورت غیر قانونی دانلود شده است.

با گسترش استفاده از اینترنت‌ در سراسر جهان، دانلود غیر قانونی فیلم، سریال و دیگر محصولات افزایش یافته است. مدتی پیش اعلام شد که سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بیش از هر سریال دیگری در سال ۲۰۱۶ به صورت غیر قانونی دانلود شده است. پنجمین سال متوالی است که این سریال در صدر این فهرست قرار می‌گیرد. در رتبه‌‌های بعدی به ترتیب سریال‌های محبوب دیگری چون مردگان متحرک (The Walking Dead) و وست‌ورلد (Westworld) قرار گرفته‌اند. اما در سینما فیلم‌های ابرقهرمانی بیشترین سهم را از دانلود‌های غیر قانونی به خود اختصاص داده‌اند. با وجود اینکه فیلم‌های اقتباس شده از کتاب‌های کامیک توانسته‌اند تماشاگران زیادی را به سینما بیاورند، اما سهم بیشتری را در دانلود غیر قانونی نسبت به فیلم‌های دیگر دارند.

طبق خبری که وب‌سایت تورنت‌فریک منتشر کرده است، فیلم Deadpool بیش از هر فیلم دیگری در طی سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت غیر قانونی دانلود شده است. این فیلم که محصول کمپانی فاکس قرن بیستم است، در فوریه ۲۰۱۶ با درجه سنی بزرگسال به روی پرده رفت و موفق شد ۷۳۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از این فیلم، بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) محصول کمپانی برادران وارنر در رتبه دوم قرار دارد. فیلم‌های کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)، جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) و مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) در رتبه‌های سوم تا پنجم این فهرست قرار گرفته‌اند.

Batman v Superman

دو فیلم Civil War و The Force Awakens در سراسر جهان به ترتیب یک و دو میلیارد دلار فروخته‌اند و از این نظر عملکرد بهتری را در گیشه داشته‌اند. سهم فیلم Batman V Superman از گیشه ۸۶۸ میلیون دلار و سهم فیلم X-Men: Apocalypse از گیشه ۵۴۴ میلیون دلار بوده است. در رتبه‌های ششم تا هفتم دو فیلم وارکرفت (Warcraft) و روز  استقلال: تجدید حیات (Independence Day: Resurgence) قرار گرفته‌اند که در گیشه عملکرد ناموفقی داشته‌اند. در رتبه‌های بعدی به ترتیب فیلم‌های جوخه انتحار (Suicide Squadدر جستجوی دوری (Finding Dory) و از گور برخاسته (The Revenantقرار گرفته‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده