// چهار شنبه, ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

Game of Thrones رکورددار بیشترین دانلود غیرمجاز برای پنجمین سال

Game of Thrones شاهکار شبکه HBO برای پنجمین سال متوالی باز هم رکورددار بیشترین دانلود غیر مجاز شد.

Game of Thrones یک ستاره دیگر به کارنامه درخشان خود اضافه کرده است، شاهکار پرطرفدار شبکه HBO برای پنجمین سال متوالی باز هم رکورددار بیشترین دانلود غیر مجاز شد.

براساس گزارش وبسایت تورنت فریک، این سریال برای پنجمین سال متوالی است که این جایگاه را در دست خود دارد. هر قسمت از این سریال تقریبا ۳۵۰ هزار بار تورنت شده‌اند که مطمئنا آمار دقیق دانلود چیزی فراتر از این عدد است. نکته جالب این است برنامه The Grand Tour که شایعه شده بود بیشترین دانلود غیر مجاز را در سال ۲۰۱۶ داشته به جایگاهی بهتر از رتبه دهم دست پیدا نکرده است!

در جایگاه دوم مانند همیشه سریال پرطرفدار The Walking Dead و بعد از آن مهمان تازه وارد شبکه HBO یعنی WestWorld قرار دارد. رتبه‌های چهارم و پنجم جدول نیز در اختیار سریال‌های ابرقهرمانی مانند The Flash و Arrow قرار دارند و پس از آن The Big Bang Theory مقام ششم را در اختیار گرفته است. هفتمین سریالی که بیشترین دانلود غیر مجاز را داشته Vikings بوده و پس از آن در مقام هشتم Lucifer پرحاشیه قرار دارد، Suits در جایگاه نهم و در نهایت The Grand Tour در انتهای لیست جا خوش کرده است.  

در حالی که The Grand Tour پربازدیدترین برنامه آمازون پرایم است اما گروه MUSO که وظیفه بررسی کردن داده‌های دانلود غیر مجاز برنامه‌های تلویزیونی را دارد اعلام کرده که ممکن است The Grand Tour تنها در انگلستان بیشترین دانلود غیرقانونی را داشته باشد.


منبع Digital Spy
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده